Az új ASUS GeForce GTX 680 grafikus kártya az NVIDIA GPU Boost technológiáját egyesíti az ASUS GPU Tweakkel a dinamikus, intuitív túlhajtás érdekében, és az NVIDIA Adaptive Vertical Sync technológiáját is tartalmazza az akadásmentes 3D-s játék érdekében.
Az NVIDIA első 28 nanométeres architektúrájának egyik első képviselője az ASUS GeForce GTX 680 grafikus kártya, ami teljes támogatást ad az új generációs tápellátáshoz és a vadonatúj NVIDIA GPU Boost frekvenciamodulációhoz. A korábban már bemutatott ASUS GPU Tweak segédprogram továbbá rugalmas és intuitív felületével gondoskodik arról, hogy a játékosok és túlhajtók valóban kihozhassák a maximumot ebből a grafikus „erőműből”, az NVIDIA Adaptive Vertical Sync technológia pedig segít a játékok akadásmentesebb futtatásában – maximálisra állított részletesség mellett is. Visszatér az NVIDIA 3D Vision is, ezúttal a 28 nanométeres technológia hatékonyságával és erejével felszerelkezve.
Az NVIDIA legmodernebb GPU technológiája
A 28 nanométeres „Kepler” architektúrára épülő ASUS GeForce GTX 680 kompromisszumok nélküli DirectX 11 teljesítményt és teljes felkészültséget kínál a PC-s szórakozás következő szakaszára, amely a játék- és multimédia-fogyasztókat Full HD felbontáson túlra repíti. Bőséges feldolgozási kapacitásának hála, a GTX 680 a játékokban és videókban megbirkózik az Ultra HD és 4K felbontásokkal is, messze túlhaladva a mai szabványok vizuális finomságát és minőségét. Emellett a 28 nanométeres GPU-gyártástechnológia alacsonyabb fogyasztást, terhelés alatt mindössze 195 watt tipikus fogyasztást jelent. 1536 CUDA magjával a GTX 680 megnövelt általános feldolgozási GPU-támogatást biztosít a rendszer összteljesítményének feljavításához. A kártya 256 bites memóriacsatolóval és 2 GB kapacitású 6008 MHz tényleges órajelű GDDR5 memóriával érkezik. A dinamikus NVIDIA GPU Boost modulációnak hála, a kártya képes az alap 1006 MHz-es és a felturbózott, 1058 MHz-es mód között váltogatni, ha a legszámításigényesebb játékoknál szükség van pár extra képkockára. Ezt a rugalmas rendszert finomítja tovább az ASUS az exkluzív GPU Tweak segédprogramjával.
Valós idejű intuitív hangolás a valósághűbb grafikus megjelenítés érdekében
Az ASUS GPU Tweak komoly hírnévre tett szert a játékosok és túlhajtók körében, mint a piac legrugalmasabb és leginkább magától értetődően használható grafikai tuningprogramja. Mindig is az volt a lényege, hogy növelje a GPU sokoldalúságát a szélesebb órajeltartomány megnyitásával, így harmonikusan illeszkedik az NVIDIA új GPU Boost technológiájához. A GPU Tweak segítségével a túlhajtók kihozhatják a maximumot a GTX 680 nagyteljesítményű hardveréből: az intuitív, jól használható felület az összes erőforrást könnyen elérhetővé teszi. A programmal biztonságosan túlhajtható a GPU, a jobb teszteredményekhez pedig rögzíteni lehet a 2D/3D módot, továbbá a játékosok egy képernyőn megjelenő Windows-asztali eszközzel (widget) követhetik figyelemmel a kártya állapotát. A GPU Tweak a GTX 680-at folyamatosan naprakészen tartja az azonnali illesztőprogram- és BIOS-frissítésekkel, ahogy azok elérhetővé válnak.
A kártya BIOS-ába épített azonnali órajel-módosítással és a GPU Tweak kínálta extra rugalmassággal a GTX 680 már a dobozból kivéve is felkészülten várja az alapos túlhajtást és finomhangolást.
Simább és részletgazdagabb játékélmény az Adaptive Vertical Sync és 3D Vision technológiákkal
A GeForce GTX 680-ban mutatkozik be legelőször az NVIDIA Adaptive Vertical Sync technológiája, amely a Vsync funkció intelligens aktiválásával és moderálásával kompenzálja automatikusan a játékok képkocka-sebességének ingadozásait. A tényleges sebesség alapján a GTX 680 képes be- és kikapcsolni a Vsync funkciót, ami simább képeket és kevesebb akadozást eredményez még a legintenzívebb játékokban is, a GPU erőforrásainak hatékonyabb kezelése révén. A technológia felszabadítja a játékosokat az alól, hogy kézzel kelljen be- és kikapcsolgatniuk a Vsync funkciót.
A GTX 680 kibővített teljesítménye javít az egy GPU-t használó 3D-s játékokon is. A sztereoszkopikus NVIDIA 3D Vision most már PC-s játékok százaival kompatibilis, és egyre több olyan cím jelenik meg, melyek eredetileg is 3D-snek készült