A mobiltelefonos feltöltőkártyához hasonló megoldást vezet be a PayPal az internetes vásárlások finanszírozására azoknak, akik ragaszkodnak a készpénzhez - írja a TechCrunch technológiai hírportál.
Az internetes vásárlások fizetési forgalmának lebonyolítására létrehozott, a vevő és az eladó közötti bizalmatlanság áthidalása érdekében fizetés-közvetítő szerepet vállaló PayPal a telefonszámlák feltöltésére már általánosan elterjedt feltöltőkártyás konstrukcióval jelenik meg a piacon.
A kártyákat a PayPal olyan ügyfeleknek szánja, akik valamilyen okból ódzkodnak internetes vásárlásaik egyenértékét PayPal számlára történő átutalással kiegyenlíteni, vagy csak egész egyszerűen jobban szeretik a készpénzt.
A "PayPal My Cash Card" feltöltőkártyákat egyelőre az Egyesült Államokban lehet majd csak kapni mintegy 30 ezer kiskereskedelmi egységnél 20, 50 és 100 dolláros címletekben. A megvásárolt kártyákon szereplő összeget a PayPal My Cash Card weboldalon lehet aktiválni és a saját PayPal számlára helyezni a kártyán szereplő kód segítségével.