Megváltozik a HTC szlogenje

Farkas Norman, 2013. április 2. 16:30

A tajvani gyártó megválik a „Quietly Brilliant” szlogentől, s egy új, az eddiginél sokkal energikusabb kampányt indít, hogy felhívja magára és minőségi termékeire a nagyközönség figyelmét.

A HTC az utóbbi években hiába dobott piacra minőségi anyagokból készült, új funkciókkal és látványos kezelőfelülettel felvértezett termékeket, egyre nagyobb veszteséget volt kénytelen elkönyvelni. Jelenleg igen aggasztó a vállalat helyzete, s mi sem mutatja ezt jobban, mint az, hogy Peter Chou előrevetítette, visszalép vezérigazgatói posztjáról, ha kudarcot vall utolsó reménységük, a One.

Szerencsére a gyártó felismerte, hogy az aktuális helyzetért részben a csendes, visszafogott marketing lehet a felelős, amit a „Quietly Brilliant” szlogen hirdetett. Rájöttek, hogy nem elég jó termékekkel előrukkolni, azokat bizony el is kell adni a felhasználóknak. Elég csak a Samsung pozitív példáját említeni, aki elérte, hogy még a csapból is az ő Galaxy mobiljai folyjanak, s igen gyorsan a világ elsőszámú okostelefon gyártójává lépett elő.

 

 

A HTC egy kicsit későn, de még időben világosodott meg, hiszen nemrég debütált idei csúcsmodellje, a One, mely köré rögvest fel is építheti új, energikus kampányát, amit a „Quietly Brilliant” szlogen helyett a „Bold, Authentic, Playful” mottó képvisel.

Benjamin Ho, a gyártó egyik marketing vezetője elárulta a World Street Journal-nak, hogy a „Bold” (feltűnő) szó azt jelzi, hogy a jövőben nem zárkóznak el a marketing fegyvertárától, sőt nagy erőkkel hirdetik termékeiket, azaz ebből a szempontból egy éles filozófiai váltás következik be a cég életében. Az „Authentic” (eredeti) szó az innovatív megoldásokra utal, a „Playful” (játékos) pedig az új, a felhasználók elégedettségét szolgáló funkciókra hívja fel a figyelmet.

Kíváncsian várjuk, hogy az év egyik, ha nem a legjobb telefonjaként ismert One, a HTC szemléletváltása és az agresszívebb marketing meghozzák-e a sikert a gyártónak. Mi drukkolunk neki.

 

 

[Forrás: Droid-Life]