ElitePadre fejlesztett mobil értékesítési pont megoldást mutatott be a HP

Kütyü Magazin, 2013. június 17. 13:10

HP ElitePadre fejlesztett mobil értékesítési pont megoldással (POS) rukkolt elő a HP. Az eszköz a kiskereskedelemben és a vendéglátóiparban tud hozzájárulni a vevőkiszolgálás szívonalának javításához és a munkatársak hatékonyságának növeléséhez.

A kifinomult internetes kereskedelmi és mobil technológiák előretörésével az informatikában jártas fogyasztók gyors és egyénre szabott hozzáférést igényelnek a különféle márkák kínálataihoz. Számos, üzlethelyiséggel rendelkező cég számára jelent azonban nehézséget egy ilyen szolgáltatás biztosítása. Annak érdekében, hogy megfeleljenek a vásárlóik elvárásainak, a kiskereskedelmi egységek 57 százaléka tervezi, hogy boltjaikat ellátja tabletekkel az elkövetkező 12-36 hónapban.(1)   

A HP ElitePad POS megoldása HP Retail Jacket használatával segíti a kereskedőket abban, hogy a bolt bármely területén képesek legyenek a vásárlók igényeinek megfelelni a mobil POS és értékesítési lehetőségekkel. Az új mobil megoldás könnyedén csatlakozik a már meglévő kiskereskedelmi IT rendszerekhez.

“A fogyasztók, az online vásárláskor és mobileszközeik használatakor már megszokott, személyre szabott szolgáltatásokat várják el a boltokban is.” – mondta Kobi Elbaz a HP Nyomtatási és Személyi Számítógépek Üzletágának Üzleti és Kiskereskedemi Megoldásokért EMEA szinten felelős igazgatója.“A HP ElitePad mobil POS megoldásával az üzletvezető és munkatársai az értékesítést nem csupán a pénztárnál tudják megkezdeni, hanem már a válogatásnál képesek azonnal a vevők rendelkezésére állni.”

A HP ElitePad mobil POS megoldásba épített funkciók:

 

A HP ElitePad már kapható, míg a hozzá tartozó HP Retail Jacket szeptembertől lesz elérhető az EMEA régióban.