A Huawei tegnap rántotta le a leplet a lenyűgöző külsővel megáldott Ascend P6 divatmobilról, melynek áráról eddig nem volt információ. Bizony, csak eddig, a helyzet ugyanis változott.
Yu Chengdong, a Huawei Device feje elárulta, hogy a cég idén tízmillió példányt szeretne értékesíteni a tegnap bemutatott Ascend P6 készülékből. A lehengerlő külsejű és kellemes tudású újdonság anyaországban való népszerűsítésére 90 millió jüant (kb. 11 millió dollár) különítettek el, az Európai marketing kampányokra pedig további 30 milliót szánnak. Ezek az összegek nem is olyan óriásiak, ha például a Samsung és az Apple költéseihez viszonyítjuk őket, de bőven elegendők lehetnek ahhoz, hogy "eljusson" a felhasználókhoz az új Huawei csúcsmodell. A P6 egyébként csak Ázsiában és Európában kerül forgalomba, az Egyesült Államokban nem.
A sikerhez azonban nem elég a jó marketing, hiszen az elbaltázott árazás mindent romba dönthet. Az Ascend P6 várható ára a Vén Kontinensen egy csúcsmobilhoz illően 449 euró, azaz körülbelül 134 ezer forint körül alakul, míg Kínában 30 százalékkal olcsóbban, 2688 jüanért (kb. 328 euró) juthatnak hozzá. Ez a stratégia csúcsmobil-gyártóként teheti ismertté a Huawei-t a fejlett országokban, de még rejtély, hogy beválik-e.
A hivatalos londoni bemutatót követően több reklámfilm és napvilágra került az Ascend P6-ról, melyek révén például azt is megtudhatjuk, hogyan lett ilyen vékony és kecses a készülék.
[Forrás: Unwired View]