Elindult az LG "Shine Blended" globális kampány és weboldal

Kütyü magazin - 2007. december 7.
Trendteremtő designjának és csúcskategóriás mobiltechnológiájának lélegzetelállító kombinációjával továbbra is vezető szerepet tölt be az LG mobile. A cég most elindította új globális kampányoldalát is a Black Label széria második tagjaként ismert LG Shine telefon különböző színű változatainak népszerűsítése céljából.

A sorozat piacra kerülésével egyidejűleg mutatta be az LG Mobile ’Shine Blended’ névre keresztelt weboldalát, ahol a különböző színű készülékek között minden vásárló megtalálhatja a stílusának megfelelő változatot.

"Shine Blended" kampány – Egyszerűen Shine

Az LG Shine színvariánsait bemutatva a ’Shine Blended’ kampányoldal gondoskodik róla, hogy minden egyes vásárló megtalálja az ízlésének legmegfelelőbb és a jellemvonásaihoz leginkább passzoló telefont. A ’Shine Blended’ metafora a felülmúlhatatlan vonzerőt fejezi ki, amelyet az Shine jellegzetességei és a rejtett tulajdonságai idéznek elő. Az LG Shine valódi fémből készült teste letisztult és stílusos megjelenést kölcsönöz a készüléknek, amely a funkcionalitás és a design tökéletes egyensúlyával érzelmileg is magával ragadja a vásárlót. A ’Shine Blended’ kampányoldal elénk varázsolja a Shine színvariánsok egyedi vonásait és esztétikus hatását.

Válassza ki kedvenc színét és ossza meg barátaival

A ’Shine Blended’ kampányoldalon megismerhetjük a színek által életre keltett különböző hangulati és érzelmi elemeket. Miután a kezdőoldalon begépeltük születésnapunkat hét ragyogó bolygó jelenik meg különböző asztrológiai jellemzésekkel. A saját bolygónk kiválasztása után megjelenő oldal egy LG Shine telefont mutat be, amely tökéletesen illik az asztrológiai jellemzésünkhöz. A ’planet board’-on üzenve megoszthatjuk történetünket másokkal is, például a héten azonos napon született emberekkel.


A weboldalon üdvözlőlap küldő szolgáltatás is üzemel, így a látogatók színes háttérrel küldhetik el saját történetüket a barátaiknak. Az eddigieken kívül a színekhez kapcsolódó élmények és történetek egész sorát is élvezhetjük a weboldalon.

"A színes LG Shine készülékek azon vásárlók számára lesznek csábítóak, akik szeretnének többet elárulni személyiségükből. Az LG Shine színvariánsai modern stílusukkal és sikkes megjelenésükkel vonzzák a tekinteteket, miközben már úton vannak az új prémium kategóriás készülékek, amelyek egyedi designjukkal az eddigieknél is vonzóbbak lesznek, és a verhetetlen formatervezést technológiai újításokkal erősítik. Az LG Mobile a színpaletta legkülönfélébb variánsaival teszi magabiztossá vásárlóit az önkifejezés terén" - mondta Jae Bae az LG Mobile Communications Company tengerentúli értékesítési és marketing divíziójának elnöke.

"Meggyőződésünk, hogy a Black Label széria világraszóló sikerét az LG Shine színvariánsai tovább erősítik majd és bízunk benne, hogy az új LG Shine telefonok eljutnak egy szélesebb réteghez, az új trendek kedvelőihez is, amelynek köszönhetően a Shine továbbra is az idei év telefonikonja marad" – mondta Chang Ma, az LG Mobile Communications Company stratégiai tervező csapatának elnöke.

Az első LG Shine várva várt 2007 februári globális bemutatója óta a készülék számos dicsérő kritikát kapott és több mint 5 millió darab talált belőle gazdára ez év novemberéig. Az LG Shine egyenes úton halad előre, hogy az LG Chocolate telefon után a cég következő 10 milliós példányszámban elkelt készüléke legyen. Az LG Mobile lépésről lépésre vezette be Shine telefonját az egyes országokban, maximalizálva az értékesítési eredményeket 60 országban. És hogy egy kis plusszal kedveskedjen vásárlóinak, a cég csúszkamobil változatban is elérhetővé teszi Romantic Pink, Splendid Gold és Classic Titanium Black színeit, valamint kaphatóak lesznek még bar kivitelezésben a Gold, a Titanium Black és a Silver változatok is.

További információ: http://www.lgshineblended.com

Kapcsolódó cikkek:

Vissza