Kapcsolódó cikkek
- Hazánkba érkezett a Huawei Ascend Mate 2013. július 25.
- Ascend Mate7 Monarch – zafír védelemmel 2014. december 12.
- A Huawei búcsúzik a Windows Phone-tól 2014. december 8.
- Már kapható hazánkban az LTE-képes Huawei Ascend Y550 és a G620S 2014. november 12.
- Huawei Ascend G7 – a tuti recept alapján 2014. szeptember 8.
- Ujjlenyomat-olvasóval, fémes ruhában érkezett a Huawei Ascend Mate7 2014. szeptember 5.
- Készül a Huawei Ascend P7 zafírüveggel felvértezett kiadása 2014. augusztus 26.
- Képeken a Huawei Emotion UI 3.0 2014. augusztus 20.
- A Huawei Ascend P7 nyerte az EISA „European Consumer Smartphone 2014 – 2015” díját 2014. augusztus 18.
- Új telefon a Huawei háza táján – Honor H60 2014. július 23.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
A Huawei birtokolja a magyar okostelefon-piac 6%-át
A Huawei az okostelefonok magyarországi piacán 6 százalékos részesedéssel rendelkezett az idén szeptemberben a GfK Piackutató Intézet szerint, a kínai vállalat a jövőben növelni szeretné részesedését. A stratégia fókuszában 2015-ben is a prémium kategóriás 4G/LTE képes készülékek állnak, valamint egy androidos okosóra bemutatását is tervezik.
A Huawei Magyarországon – csakúgy, mint globálisan – a közép- és felsőkategóriás prémium termékekre összpontosított 2014-ben, és több 4G/LTE-képes készüléket mutatott be a hazai piacon. A közlemény szerint Magyarországon december végétől kapható a társaság zászlóshajó termékének számító Ascend Mate7 Prémium verziója.
A vállalat stratégiájának fókuszában globálisan 2015-ben is a prémium kategóriás 4G/LTE képes készülékek fejlesztése és piaci bevezetése áll, továbbá egy új, innovatív Androidos okosóra bemutatását is tervezi a cég. A Huawei jövőre is arra törekszik, hogy globális piaci részesedését tovább növelje.
A Huawei 2014 első kilenc hónapjában 96,26 millió készüléket adott el világszerte, ebből az okostelefonok száma elérte az 51,07 millió darabot. Az idei év negyedik negyedévében a közép- és felsőkategóriás készülékek szállításának további dinamikus növekedésére számít a vállalat, tekintettel a karácsonyi csúcsidőszakra.
A kínai információs és telekommunikációs technológiai vállalat a világ több mint 170 országában van jelen termékeivel és szolgáltatásaival. A cég 16 kutatás-fejlesztési központot működtet világszerte.
A Huawei fogyasztói üzletága egyike a Huawei Technologies Co. Ltd. három üzletágának, amely okostelefonokat, mobil szélessávú eszközöket, otthoni készülékeket és a készülékekhez tartozó szoftvereket kínál és fejleszt. A Huawei Device 2013-ban több mint 128 millió készüléket értékesített 9 milliárd dollár értékben
A Huawei Technologies Hungary budapesti központtal 2005-től működik Magyarországon, Pécsett és Komáromban pedig egész Európát termékeikkel ellátó gyártási központot (Huawei Europe Supply Center), illetve Biatorbágyon szintén európai hatáskörű logisztikai központot üzemeltetnek (Huawei Europe Logistic Center). A vállalat Magyarországon kétszáz alkalmazottat foglalkoztat közvetlenül és mintegy háromezer embernek biztosít munkát közvetve. Magyarországi értékesítési árbevétele 2013-ban 30 milliárd forint volt és az idén ennek 12-13 százalékos növekedésére számít.