Kapcsolódó cikkek
- Megérkezett a hivatalos Dropbox app Windows Phone-ra 2015. január 23.
- Új grafikus kártya az Asustól – Strix GTX 960 2015. január 23.
- Már weben is üzenhetünk a WhatsAppal 2015. január 22.
- Mobilról is lehet már új autópályamatricákat venni 2015. január 22.
- Egyre több mobilalkalmazást használunk 2015. január 22.
- Frissült a WhatsApp Android alkalmazása 2015. január 20.
- Akarsz egy vak embertársad szeme lenni? 2015. január 20.
- Nem tetszik egy iOS app? Kérd vissza a pénzed 2014. december 31.
- Hogyan készüljenek a kutyabarátok a szilveszterre? 2014. december 31.
- Új alkalmazással, vicces matricákkal újít a Facebook 2014. december 22.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Egyre népszerűbbek a mobilos játékok
A mobiltelefonokon ma már számos előretelepített játék található. Ha valaki pedig még ezzel sem elégszik meg, kedvére tölthet le még többet az alkalmazás áruházakból – míg a tárhely engedi. Úgy tűnik, egyre többen kapnak rá az ízére.
Az NPD legfrissebb adataiból kiderül, hogy a felhasználók egyre többet játszanak mobilon, sőt, a játékokkal töltött idő is növekedést mutat. Míg 2012-ben egy felhasználó átlagosan 1 óra 23 percet játszott mobileszközén, addig mostanra ez már 2 órára kúszott fel. Ez 57%-os növekedést jelent két év alatt.
A kutatás arra is rávilágított, hogy a mobilplatformok közül a táblagépek emelkednek ki a sorból. A tablet-felhasználók több időt és pénzt szánnak a játékokra, mint más eszközök tulajdonosai.
Bár a mobileszközök való játék iránti hajlandóság egyre nő, a hagyományos játékeszközök terén mindez nem mondható el. A konzol- és számítógép-játékosok hozzávetőlegesen annyit játszanak, mint egy évvel ezelőtt.
Számos ingyenes játék érhető el, ám képletesen ezeknek is áruk van, hiszen az esetek többségében a sok hirdetés jelenti a kompromisszumot. Ám, sok olyan megoldás is akad, ahol bár ingyenes maga az applikáció, viszont a játékban vannak fizetős tartalmak. Ezek is egyre népszerűbbnek bizonyulnak. A kutatásból ugyanis az is kiderült, hogy a felhasználók egyre nyitottabbak az alkalmazáson belüli vásárlásokra is. A játékosok duplája vásárol ilyen módon a két évvel korábbi mutatókhoz képest.
A játékosok összetétele tekintetében is változott a helyzet. A játékra való hajlandóság főként a fiatal, átmeneti csoport körében szembetűnő jelenség, és a tinédzserek, valamint a fiatal felnőttek esetén csökkenés tapasztalható.
Forrás: Gamesindustry.biz