Kapcsolódó cikkek
- Már Facebook-fiók nélkül is regisztrálhatunk a Messengerre 2015. július 20.
- A telefonod megállapítja, ha depressziós vagy 2015. július 17.
- Elérhető az ingyenes Simple alkalmazás Windows Phone verziója 2015. július 17.
- A Google Photos másolatot készít fotóinkról az alkalmazás törlése után is [Frissítve] 2015. július 16.
- Kickstarter-siker küszöbén egy magyar fejlesztésű videojáték [Videó] 2015. július 14.
- Saját felhő alapú mobilalkalmazást mutatott be az Amazon 2015. július 8.
- Az USA-ban már elérhető a Facebook Messenger fizetési megoldása 2015. július 8.
- 60 fps videolejátszást kínál a YouTube Android és iOS appjában 2015. július 2.
- Android és iOS alapú készülékekre is elérhető az eMAG mobilappja 2015. július 2.
- Az iOS 8.4 társaságában debütált be az Apple Music 2015. július 1.
Legfrissebb híreink
- Hisense a CES-en: Újradefiniált házimozi-élmény, innováció a LED technológiában, Pantone-együttműködés
- A Knox Suite immár skálázható csomagokban elérhető
- Legendás ökölvívó mutatta be az új HONOR okostelefont
- A TCL több díjat is elnyert kijelző-innovációiért és intelligens otthoni megoldásaiért a CES-en
- Itt az új Sandberg USB-C dokkoló és arcfelismerő webkamera
Mobilalkalmazás a környezettudatosság jegyében
A Kickstarteren kampányol egy új mobilalkalmazás, a GreenAdvisor, mellyel cégeket lehet egyszerűen értékelni aszerint, hogy mennyire környezettudatosak.
Magyarországról indul világhódító útjára az egyedülálló GreenAdvisor nevű mobilalkalmazás, mellyel cégeket lehet egyszerűen értékelni aszerint, hogy mennyire környezettudatosak. Az ötletgazdák közösségi finanszírozással kívánják összegyűjteni a fejlesztés elindításához és a béta teszteléshez szükséges forrást. Az egyhónapos pénzgyűjtő kampány a napokban indult a Kickstarteren.
A nonprofit zöld kezdeményezés a világszerte több száz millió mobilózó által napi szinten használt, közismert TripAdvisor applikáció logikáján alapszik. Az egyelőre fejlesztési fázis előtt álló alkalmazással a felhasználók egy mozdulattal értékelhetnek majd több szempont mentén cégeket aszerint, hogy azok mennyire környezettudatosak.
Az appot a Greenwill nevű budapesti központú nemzetközi nonprofit szervezet álmodta meg, mely díjmentes tanácsadást nyújt környezettudatosság terén cégek, szervezetek és állami intézmények számára.
A közösségi média erejét kihasználó GreenAdvisor segítségével a felhasználók egy nagyon hatékony, transzparenciát biztosító eszközt kapnak a kezükbe, mellyel elősegíthetik, hogy a vállalati szféra környezettudatosabban működjön. Az értékelt cégek pedig kénytelenek lesznek nagy nyilvánosság előtt reagálni a véleményekre, illetve remélhetőleg fokozni környezettudatosságukat. Az alkalmazás teljesen ingyenes lesz, a felhasználók pedig megoszthatják értékeléseiket kedvenc közösségi média profiljaikon keresztül.
Az applikáció fejlesztéséhez szükséges forrás összegyűjtésére a Kickstarteren indult közösségi finanszírozási kampány, melynek keretében 2015. augusztus 12-ig 1-től 2500 euróig terjedő összeggel bárki támogathatja az ötlet megvalósulását.