Kapcsolódó cikkek
- Az akadozó streamingtől lesz feszült a felhasználó 2016. február 17.
- Továbbfejlesztett érintőceruzás okostelefon 2016. február 17.
- Öldöklő verseny a kínai okostelefon-piacon 2016. február 16.
- Az LG az MWC-n mutatja be az új, X sorozatú okostelefonokat 2016. február 16.
- Megérkezett az LG Zero okostelefon 2016. február 12.
- Az Ericsson az 5G-hez közelíti a hálózati lefedettséget, a hálózat teljesítményét és képességeit 2016. február 4.
- A Vodafone ügyfelei a legelégedettebbek 2016. február 3.
- A honor 5X stílusos, mégis megfizethető 2016. február 2.
- Az Apple és az Ericsson szabadalmi licencmegállapodást írt alá 2015. december 23.
- Ericsson inkubátor az 5G magyarországi előmozdítására 2015. november 30.
Legfrissebb híreink
Ericsson: a globális mobiladat-forgalom 65 százalékkal nőtt egy év alatt
A globális mobiladat-forgalom 65 százalékkal nőtt 2014 negyedik negyedéve és 2015 negyedik negyedéve között - derül ki az Ericsson szerdán közölt mobilitási jelentéséből.
A forgalom-növekedés legfőbb okai között a videózást, illetve a közösségi oldalak használatát említik. Az Ericsson azt jósolja, hogy a közösségimédia-oldalak forgalma a következő hat évben tizenkétszer akkora lesz, mint az elmúlt 6 évben volt.
A múlt év negyedik negyedévében világszerte 68 millióval nőtt a mobilelőfizetések száma. A legtöbb új előfizetést, 21 milliót Indiában regisztrálták, Kínában 6 millióval, az Amerikai Egyesült Államokban 5 millióval, Myanmarban szintén 5 millióval, Nigériában pedig 3 millióval nőtt az új mobilelőfizetések száma.
A mobilelőfizetések teljes száma 2015-ben elérte a 100 százalékos penetrációt 7,3 milliárddal, azaz egyezik a Föld lakosságának számával. Világszerte 1 milliárd LTE-előfizetés van, amelyhez 160 millió adódott hozzá 2015 negyedik negyedévében.
A mobilitási jelentés készítői elemezték azt is, hogy a hálózati teljesítmény ingadozása milyen hatással van az okostelefon-használókra, valamint, hogy a felhasználóknak milyen véleményük alakul ki ez alapján a mobilszolgáltatókról és a digitális tartalomszolgáltatókról. A felmérés azt mutatja, hogy a weboldalak és a videók késleltetett betöltése ugrásszerűen növeli a felhasználók stressz-szintjét, a késleltetésmentes élmény viszont növeli a mobilszolgáltatók népszerűségi mutatóját.