Kapcsolódó cikkek
- A Samsung virtuális valóságában koncertezett a Years & Years 2016. március 2.
- Légy részese a Years & Years mai londoni koncertjének 2016. február 28.
- Örökítse meg a környezetét 360 fokban! 2016. február 28.
- A Samsung Galaxy S6 edge 2015 legjobb okostelefonja 2016. február 26.
- A Samsung csúcsprocesszora kapott helyet a Galaxy S7 és S7 edge-ben 2016. február 24.
- A barcelónai premiert követően már meg is rendelhető az S7 2016. február 21.
- A világ első virtuális olimpiai közvetítése a Samsunggal 2016. február 17.
- Értékesítési rekord az okostelefonok világpiacán tavaly 2016. január 29.
- Kapható a Samsung Galaxy A új szériája 2016. január 26.
- Kiterjesztett valóság szemüvegen dolgozhat a Facebook 2016. április 13.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
A Samsung a legnépszerűbb Oculus játékokkal és alkalmazásokkal kedveskedik a Gear VR felhasználói számára
A Galaxy S7 és S7 edge készülékek rekordszámú előrendelését követően a Samsung Electronics Europe bemutatta az új S7 felhasználók számára Gear VR készülékhez készített tartalomcsomagját.
Az új Galaxy S7 és S7 edge európai felhasználói korlátozott ideig egyedi áron vásárolhatják meg az Oculus-szal fejlesztett Samsung Gear VR headsetet, és ezzel együtt ingyenesen juthatnak hozzá az Oculus Store-ba feltöltött exkluzív prémium játékokhoz és élményekhez. A csomag tartalmazza az Oculus Store legnépszerűbb fizetős tartalmait, így az Anshar Wars 2-t, a Darknetet, a Driftet, a Keep Talking and Nobody Explodes nevű játékot, valamint az Ocean Rift és a Starchart alkalmazásokat is.
A Galaxy S7 és a Galaxy S7 edge töretlen népszerűségnek örvend Európában. Ennek köszönhető ez a lehetőség is, amely a Gear VR fejlesztésében is közreműködő, a virtuális valóság piacán úttörőnek számító vállalkozással, az Oculus-szal együttműködve valósulhat meg. Az S7 népszerűsége hozzájárul a virtuális valóság elterjedéséhez az európai mobil VR piacon, mely a CCS Insight szerint az előző év azonos szakaszához képest 168 százalékos növekedést ért el Nyugat-Európában. A Samsung ebben az évben Európa-szerte már több mint 300 ezer darab Gear VR headsetet értékesített. A kiemelkedően magas számadatokat figyelembe véve a CCS Insight becslései szerint a VR eszközök eladási száma az előző évben Európában elérhette az 1,8 milliót.
David Lowes, a Samsung Electronics Europe marketing igazgatója elmondta: „A Galaxy S7 és S7 edge készülékeink kiemelkedően sikeresek, így kiválóan példázzák a folyamatos és jelentős keresletet a prémium zászlóshajó eszközeink iránt. Az okostelefonok már a mindennapjaink alapvető részei, azonban összekapcsolhatóságuk a Gear VR-ral teljesen új távlatokat nyit meg a bámulatos, érzelmekkel teli és egyben magával ragadó élmények felé. Ezzel az új kezdeményezésünkkel a virtuális valóság szélesebb körben való felhasználására szeretnénk ösztönözni a felhasználókat, hogy egyre többen tapasztalhassák meg ennek az elképesztő új technológiának az erejét.”
„Az Oculusnál azt szeretnénk elérni, hogy az emberek bárhol bármit átélhessenek a virtuális valóság segítségével. A Gear VR által mindez lehetségessé válhat” – mondta el Max Cohen, az Oculus Mobile divíziójának vezetője. – „Legutóbb azt jelenthettük be, hogy áprilisban immár egymillió ember rendelkezik Gear VR-ral. Ez egy nagyon fontos mérföldkő volt, amely árulkodik arról a nagyszerű élményről, amelyet a Samsung és az Oculus nyújthat. A Gear VR hardver és a szoftver együttesen a ma elérhető legkiválóbb VR élményt biztosítja. Továbbra is törekedni fogunk arra, hogy egyre inkább felcsigázzuk és megragadjuk az európai vásárlók figyelmét.”
2016: A VR terjedésének éve
Az iparág elemzője, a CCS Insight előrejelzései szerint a VR headsetekből származó bevétel 2020-ra globális szinten elérheti a 10 milliárd dollárt, amelyből a nyugat-európai piac részesedése 3 milliárd dollár lehet. 2016-ban várhatóan 4,7 millió headsetet szállítanak majd Nyugat-Európába. A forgalom 90 százalékát az olyan kedvező árú, mobiltelefonnal működő VR készülékek eladásából származó bevételek tehetik ki, mint amilyen a Gear VR is.
Ahogy Ben Wood, a CCS Insight vezető elemzője megjegyezi: „egy rendkívül izgalmas útnak még csak az elején járunk a VR-ral. Hiszünk abban, hogy a felhasználók lelkesen fogadják majd a professzionálisan elkészített 360 fokos tartalmakat, amelyek 2016-ban egyre jobban elterjednek majd. Az év további részében a 360 fokos kamerák számának növekedése és a videók Facebookon és Youtube-on való megoszthatósága miatt nő a felhasználók által készített tartalmak száma, amely új szintre emeli a virtuális valóság ismertségi szintjét is."