Kapcsolódó cikkek
- 24 órás ügyfélszolgálatot kínál új mobilapplikációjával a DMRV Zrt. 2016. június 23.
- Változó futball - Európa-szerte növekvő vizuális igények 2016. június 21.
- A Samsung új játékélménnyel várta a gamereket az E3 konferencián 2016. június 17.
- Több mint 200 ezerszer dobbant a szurkolói szív a magyar válogatottért 2016. június 16.
- Már a Samsung SMART kijelzőin is a Tizen operációs rendszer fut 2016. június 13.
- Elérhető a megújult iGO Navigáció alkalmazás 2016. június 13.
- Ericsson Consumerlab: A viselhető eszközök piacán a személyes biztonság, a wellness és az egészségügyi alkalmazások hódítanak 2016. június 11.
- Megújult az Antenna Hungária több mint egymillió letöltéssel rendelkező MinDig TV Applikációja 2016. június 10.
- Tippelős alkalmazással dobna nagyot az EB-n egy magyar startup 2016. június 9.
- Négy sorsfordító applikáció, amelytől a világ egészségesebb lehet 2016. június 10.
29 díjat söpört be a Samsung a 2016-os Cannes Lions fesztiválon
A Samsung Electronics 29 díjat nyert a múlt héten megrendezett Cannes Lions nemzetközi kreatívfesztiválon, a gyártó lett „Az év kreatív hirdetője” is.
Az elismerések kiemelik, hogy a Samsung következetesen komoly és fogyasztóközpontú kampányokra összpontosít, valamint a vállalat kreativitásának és a marketing területén nyújtott kiválóságának is szólnak. A Samsung történetében először fordult elő, hogy egy magyar ötletből készült kampányt neveztek, amit ráadásul két kategóriában is díjaztak.
Idén a Samsung 11 különálló marketing kampányát díjazták. Ezek mindegyike a vállalat jövőképét mutatja be, amely az élet gazdagabbá tételét, valamint az innovatív technológiákon és termékeken keresztül megteremtett jobb világot vázolja fel. A Samsung kampányainak kreativitása és inspiráló marketingmegoldásai iránt segítették hozzá a vállalatot ahhoz, hogy az első koreai cég legyen, amelyet az „Az év kreatív hirdetőjének” választanak.
A Samsung több győztes kampánya, így a brainBAND, a Voices of Life és a SeeColors is, a vállalat nagyobb - és kiemelkedő sikernek örvendő - Launching People márkakampányának részét képezi. A Launching People-t a kreatív szakma már széles körben elismerte. A tavalyi Cannes Lions például a társadalmi értékeket bemutató innovatív megközelítésmódja miatt méltatta a kampányt és díjazta, hogy sikerült bevonni a felhasználókat az álmaik megvalósításáért folytatott küzdelmük megosztásába.
A brainBAND elnevezésű viselhető eszköz – amely célja, hogy a nagy igénybevétellel járó sportok közben megelőzze és monitorozza az agy rázkódását – a fesztivál egyik kiemelt győztese lett. A kampány 6 elismerést söpört be, így többek között az „Use of New Technology” kategóriában arany díjjal is jutalmazták.
A Voice of Life applikáció lehetővé teszi, hogy a koraszülött babák az inkubátorban is hallják édesanyjuk hangját, szívverését és közelebb érezhessék magukat szülőjükhöz. Az alkalmazáshoz készített megható történet az „Online Video” kategóriában ezüst díjat érdemelt.
Két Bronz Ororoszlánnal ismerték el emellett a Samsung magyar Colorlite céggel együttműködve kifejlesztett #SeeColors androidos mobil- és Tizen-alapú Smart TV-s alkalmazáspárját. A megoldásnak hála, színtévesztők százmilliói élhetnek át korábban soha nem tapasztalt vizuális élményt, és ismerhetik meg a valódi színeket. A Magyarországon született és kivitelezett ötlet a „Mobile - Networked/Connected mobile technology” kategóriában és „Digital Craft - Innovative use of technology” kategóriában is díjat érdemelt.
Ugyancsak két díjat – köztük „Activation by Proximity” kategóriában aranyat – nyert a Blind Cap elnevezésű viselhető pánt és úszósapka, amely figyelmezteti a gyengénlátó úszókat, amikor a pálya széléhez közelednek. Az eszköz eddig is számos sportolónak segített javítani egyéni idején, és mára megszerezte a Spanyol Paralimpiai Bizottság jóváhagyását is, így bevethető lesz a riói paralimpiai játékokon, amelynek a Samsung egyben a hivatalos szponzora is.
„»Az év kreatív hirdetője« cím a világ legjelentősebb marketing elismerése. A győzelem a Samsung marketing szakembereinek és ügynökségi partnereink a szoros együttműködésének köszönhető” – mondta el Younghee Lee, a Samsung Electronics Mobilkommunikációs üzletágának marketingért felelős alelnöke. – „Továbbra is arra törekszünk, hogy jelentőségteljes innovációinkkal és emberközpontú marketingkampányainkkal bővítsük a Samsung márkafilozófiáját és a legkedveltebb márkává tegyük a Samsungot.”
Az idén immár 63. alkalommal megrendezett Cannes Lions nemzetközi kreatívfesztivál 15 000-nél is több kreatív kommunikációs, hirdetési és marketing szakember legnagyobb globális találkozója. Az évente a franciaországi Cannes-ban megtartott rendezvényen 24 kategóriában mintegy 43 000 pályamunkát mutatnak be a TV reklámoktól kezdve a sajtó-, kültéri- és online PR-aktivitásokon át a marketingmegoldásokig.