Kapcsolódó cikkek
- Okostelefonos alkalmazások a szervezetfejlesztés szolgálatában 2016. június 22.
- Mobilra üzen a fúrógép 2016. április 16.
- Nők mindennapi szerepben a Telenor új emoji készletében 2016. március 9.
- CIB Bank a digitalizáció útján 2016. március 8.
- Az ericsson kiscellás szolgáltatásával már „Házhozszállítás” is van a Legia Varsó stadionjában 2016. március 5.
- Világpremier: a SEAT az első autógyár a világon, mely a CarPlay-jel kompatibilis alkalmazást tesz elérhetővé 2016. augusztus 17.
- Amiért a magyar ember is felmegy a Twitterre 2016. augusztus 10.
- Kóstolom: új mobilalkalmazás készült borturistáknak 2016. augusztus 4.
- Megérkezett az Erste MobilBank alkalmazása 2016. július 26.
- Az olimpiára érkezik a Samsung Galaxy S7 edge limitált kiadása 2016. július 7.
Legfrissebb híreink
- Ultravékony test, brutális teljesítmény – Itt a Galaxy S25 Edge
- Balaton-átúszás: 70%-kal több hívás és rekord adatforgalom a Yettel hálózatán
- Vékonyabb, könnyebb, tovább tart – Az összecsukható telefonok új sztárja
- Új mérce a hálózati védelemben: A Zyxel megfelel az EN 18031 szabványnak
- Zajmentes kommunikáció és okos portbővítés – két új Sandberg eszköz érkezik
Minden harmadik álláskereső már mobilról nézi a hirdetéseket

Az elmúlt két évben jelentősen emelkedett az álláskereséshez okostelefont használók aránya. A legnagyobb magyar állásportált jelenleg a látogatók 34 százaléka böngészi így, ez több mint 20 százalékos növekedést jelent 2014-hez képest. A komolyabb oldalak már mind rendelkeznek mobilra optimalizált tartalommal, de ha a böngészésen túl jelentkezni is szeretnének a munkavállalók, akkor a dedikált alkalmazás használata a legpraktikusabb megoldás.
A Profession álláskereső mobilalkalmazását eddig több mint 60 ezer felhasználó töltötte le. Többségük a gyorsasság miatt: fontosnak tartják, hogy az elsők között értesüljenek egy megpályázható pozícióról. Az okostelefon internetböngészőjét használó álláskeresőkkel szemben itt kifejezetten jellemző, hogy nem csak informálódnak, hanem az alkalmazásban is jelentkeznek.
A felhasználók 77 százaléka Google Play-ről, 23 százalékuk pedig az iTunes oldalról töltötte le az alkalmazást, amelyben az összes – közel 10 ezer – aktuális állásajánlat megpályázható. A hirdetések kulcsszó, munkaterület, pozíció vagy helység alapján is szűkíthetőek, a jelentkezéshez pedig több dokumentum is feltölthető, akár felhőből hivatkozva is.