Kapcsolódó cikkek
- Lehull a lepel a Telenor karácsonyi ajánlatairól 2016. november 21.
- Közösségi kommunikációs platformot indított a Viber 2016. november 10.
- Ma ingyen netezhetünk a Telenornál 2016. szeptember 29.
- Szeptember 23-tól a Telenornál is kapható az új iPhone 7 2016. szeptember 13.
- Idén nyáron 10 ezren már mobillal léptek be a fesztiválokra 2016. augusztus 14.
- Európa nagy része itt lesz a Szigeten és hozzák a mobilalkalmazásaikat is 2016. augusztus 6.
- A magyar fiatalok az üzenetküldő alkalmazásokat favorizálják a Telenor nemzetközi felmérése szerint 2016. július 1.
- Így készülnek a legjobb nyaralós fotók okostelefonnal – gyorstalpaló Rizsavi Tamás fotográfussal 2016. június 19.
- Nagy bejelentésre készül a Telenor 2016. június 14.
- Romániában terjeszkedik a Festipay 2016. június 14.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
A Sziget és Telenor mutatta be az első hazai Viber-matricacsomagokat
A Sziget Fesztivál és a Telenor Magyarországon elsőként mutatta be Viber matricacsomagját. A Sziget hivatalos Szitizen-matricái, valamint a Telenor Hugó a bagoly matricacsomagja ingyenesen érhetők el a magyarországi felhasználók számára kizárólag a világ egyik vezető üzenetküldő alkalmazásának számító Viberen keresztül.
A Viber Magyarországon is lehetőséget biztosít cégek és márkák számára, hogy egyedi matricacsomagokat indítsanak az alkalmazás egyre bővülő Matrica-áruházában. Idehaza a Telenor és a Sziget az első két márka, amely különleges Viber matricákat mutatott be, így a magyar piac úttörőivé váltak. Míg a Telenor által megalkotott Hugó a bagoly matricák a mindennapokba hoznak jókedvet, addig a Sziget matricacsomagja segítségével a fesztiválhangulatot idézi meg. A Viber és a Sziget hosszú távú, stratégiai együttműködése idén nyáron a személyre szabott fesztiválüzenetek bemutatásakor indult, amelyekkel a látogatók valós időben kaptak információt a Sziget eseményeiről.
„Magyarországon mind a Telenor mind pedig a Sziget „love brandek”, így az általuk bemutatott kifejező és vidám matricacsomagokkal a felhasználók remekül meg tudják osztani a hangulatukat a számukra fontos ismerőseikkel. Magyarország a régió egyik legaktívabb tagja, ahol innovatív partnereinkkel most még inkább ösztönözhetjük felhasználóinkat arra, hogy tovább növeljék napi beszélgetéseik számát és még jobban kifejezhessék magukat” – mondta Atanas Raykov, a Viber közép-kelet-európai vezérigazgatója.
Széles felhasználói bázisának köszönhetően a Viber a növekvő online közösségek meghatározó alkalmazásával vált, ahol barátok és családtagok biztonságosan tudnak kapcsolatot tartani egymással. A Viber Nyilvános Fiók (Public Account) szolgáltatásán keresztül a cégek és márkák, illetve közéleti szereplők kommunikálhatnak vásárlóikkal, ügyfeleikkel és rajongóikkal, emellett világszerte népszerű Viber matricacsomagokkal tovább erősíthetik a kapcsolatot. A magyar felhasználók kommunikációjuk részeként havonta több mint 40 millió matricát küldenek egymásnak, így válnak a matricacsomagok szórakoztató, hatékony és célzott kommunikációs eszközzé.
Töltsd le a Sziget és a Telenor matricacsomagját az alábbi linkeken: http://stickers.viber.com/pages/szigetfestival
http://stickers.viber.com/pages/telenor_hu
Kövesd a Sziget és a Telenor Nyivános csevegését és kapj meg minden exkluzív információt: