Kapcsolódó cikkek
- Továbbfejlesztett érintőceruzás okostelefon 2016. február 17.
- Az Ericsson az 5G-hez közelíti a hálózati lefedettséget, a hálózat teljesítményét és képességeit 2016. február 4.
- A honor 5X stílusos, mégis megfizethető 2016. február 2.
- Minden korábbinál magasabb ünnepi adatforgalom a Vodafone ügyfeleknél 2017. január 3.
- A telekomosok 6,9 milliós SMS-forgalmat bonyolítottak karácsonykor 2016. december 27.
- Csak az elmúlt 15 évben nagyságrendileg 200 millió ünnepi sms-t küldtek a Telekom ügyfelei 2016. december 23.
- Jóváírás Telekom ügyfeleknek 2016. december 20.
- Nem számít a távolság, ha van, ami összeköt 2016. december 20.
- Közösségi kommunikációs platformot indított a Viber 2016. november 10.
- A Telekom új domino kártyás opciókat vezet be 2016. november 2.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Presser-Novák szerzeménye, a „Dobj egy papírrepülőt” a Telekom téli kampányában debütált
A kommunikáció napjainkban óriási változásokon megy át, számos eszköz áll rendelkezésünkre ahhoz, hogy újrateremtsük a kapcsolatot. Hívhatunk valakit telefonon, írhatunk neki hosszabb vagy rövidebb formában, SMS-ben vagy a chat-applikációkon keresztül, képben, hangban, videóban.
Ma már nincsen technikai akadály, a szándék megjelenését azonnali kapcsolatfelvétel követheti. Sokkal könnyebb a kapcsolattartás is, mégis gyakran előfordul, hogy halogatjuk a kezdeményezést. Persze gyakori jelenség, hogy az ember az utolsó pillanatban „fordul vissza”, nem küldi el az üzenetet, nem nyomja meg a hívás gombot, vagy leteszi, mielőtt kicsöngene a telefon. Ezekről az el nem küldött üzenetekről, mondatokról, gesztusokról – amelyek bár nagyon fontosak, valamiért mégsem jutnak el a címzetthez – is szól Presser Gábor és Novák Péter legújabb dala, a „Dobj egy papírrepülőt!” is, amely Rúzsa Magdi előadásában hangzik el a Telekom a dalhoz készített videoklipjében. A klip különlegessége, hogy feltűnnek benne a Telekom Facebook közösségének leginkább odaillő levélkezdeményei, el nem küldött üzenetei.
A Telekom téli kampányának központi gondolata az emberi kapcsolatok megerősítése, üzenete, hogy a Telekom minden értelemben áthidalja a távolságokat az emberek között, az ünnepi időszak pedig egy jó apropó, hogy ezért mindenki személyesen is tegyen valamit. A kampány kreatív koncepciója arra a gondolatra épül, hogy karácsonykor különösen fájdalmas érzés ráébredni, hogy valakivel az évek során eltávolodtunk egymástól. Bár ma gyakran szokták ezért a felgyorsult kommunikációt hibáztatni, valójában ez egy természetes folyamat, amely mindenkit érint. A Telekom karácsonyi reklámszpotjában, amelynek zenéjét, egy Presser Gábor és Sztevanovity Dusán által írt LGT dalt, a Gondolj rám egy részletét Rúzsa Magdi énekelte fel, egy testvérpár konfliktusokkal teli történetén át mutattuk be, hogyan tud akár egy kis gesztus is kibékíteni mély ellentéteket, ha a különbségeink helyett inkább azt keressük, ami közös bennünk.