Kapcsolódó cikkek
- Az ericsson kiscellás szolgáltatásával már „Házhozszállítás” is van a Legia Varsó stadionjában 2016. március 5.
- Az akadozó streamingtől lesz feszült a felhasználó 2016. február 17.
- Okostelefonon is elérhető a könyvtár Tatabányán 2013. március 26.
- Spórolni is segít az okostelefon 2013. március 9.
- Intelligens, okostelefonnal vezérelhető háztartási eszközök az LG-től 2013. január 14.
- Az új LG X power2 nagy kapacitású akkumulátorral mutatkozik be a 2017-es MWC-n 2017. február 25.
- Az Ericsson ÉS A Sprint gigabites adatátviteli sebességeket mutat be LTE TDD-n keresztül Barcelonában 2017. február 25.
- LG G6: mérföldkő a modern ipari formatervezésben 2017. február 24.
- Ericsson ConsumerLab - Változó videófogyasztás: Előretör a mobil, visszaszorul a hagyományos tévézés 2016. november 3.
- Ericsson Consumerlab: A viselhető eszközök piacán a személyes biztonság, a wellness és az egészségügyi alkalmazások hódítanak 2016. június 11.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Az Ericsson és a Vodafone idegrendszeri vizsgálatokkal mérte a felhasználói elégedettséget
A héten befejezett kutatási projektjében az Ericsson és a Vodafone Germany idegrendszeri eljárásokat használt annak megértésének érdekében, hogy a mobil szélessávú előfizetők mit gondolnak a gyenge hálózati teljesítményről.
Egy elektro-enkefalográffal (EEG) 150 előfizető agyi aktivitását figyelték, akik önként vállalták a részvételt a németországi Düsseldorfban végrehajtott kutatásban. Az eredmények azt mutatták, hogy még a legkisebb késések és zavarok is növelték a feszültséget és az ingerültséget, és negatív hatással voltak az előfizetői hűségre és a szolgáltatói márkára.
A vizsgálatban részt vevő előfizetőknek 13 konkrét feladatot kellett elvégezniük 10 perc alatt egy okostelefonnal, míg a kutatás vezetői a szolgáltatási minőségben romlást szimuláltak. A feladatok olyan szokásos tevékenységek voltak, mint például weboldalak böngészése, videók online streamingje és selfie-k feltöltése. Az EEG-készüléken kívül íriszkövető eszközt és pulzusmérőket is használtak az előfizetők figyelmének és szívverésének figyelésére.
„A vizsgálat bizonyítja, hogy az okostelefon-használók milyen gyorsan elégedetlenné válnak, ha a szélessávú hálózat nem működik elég hatékonyan” – mondta el Guido Weißbrich, a Vodafone Germany hálózati teljesítményért felelős vezetője „A letöltés vagy feltöltés közben akár egy egymásodperces késlekedés is jelentős negatív hatással van a felhasználói élményre, így a streaming szolgáltatásoknak mindent meg kell tenniük a tartalmak hosszas pufferelésének vagy lefagyásának elkerülésére.”
Az előfizetői hűségre és a márkapercepcióra gyakorolt hatások vizsgálatához a vizsgálatot kiegészítették egy kérdőívvel, amit az előfizetők kitöltöttek a feladatok elvégzése előtt és után is.
„Elengedhetetlen a szolgáltatók számára, hogy megértsék, a felhasználók hogy vélekednek az általuk nyújtott szolgáltatásokról, és hogy hogyan befolyásolja ez a napi életüket. A most megszerzett értékes adatok segítségével a hálózatok optimalizálhatók és tervezhetők lehetnek az élmény maximalizálása érdekében a népszerű alkalmazások használata során.” - Mondta Bradley Mead, az Ericsson menedzselt szolgáltatások és hálózati tervezés és optmializálás vezetője.
A kutatási projektből származó információk hatására az Ericsson hozzáadta és bevezette az „Ericsson neurometrikus elemzést” az alkalmazásélmény-optimalizálási portfóliójához. Ez az új ajánlat globálisan lesz elérhető a szolgáltatók számára.
További információk az Ericsson Neurometrikus elemzéséről.