Kapcsolódó cikkek
- „2025-re veszi fel a versenyt az önjáró villanyautó a robbanómotorossal” 2016. március 12.
- Nők mindennapi szerepben a Telenor új emoji készletében 2016. március 9.
- Érkezik a Telenorhoz az iPhone 8 és az iPhone 8 Plus 2017. szeptember 14.
- Korlátlan mobilinternetet kínáló, okostelefonra optimalizált tarifacsaládot indít a Telenor 2017. május 15.
- Érintéses fizetéssel bővül a Telenor Wallet alkalmazás a Telenor és a Budapest Bank közös megoldásával 2017. május 3.
- Mi az a szex? Ha lefeküdtünk, akkor járunk? 2017. február 2.
- Lehull a lepel a Telenor karácsonyi ajánlatairól 2016. november 21.
- Így készülnek a legjobb nyaralós fotók okostelefonnal – gyorstalpaló Rizsavi Tamás fotográfussal 2016. június 19.
- A Telenor ügyfelei akár kétszer gyorsabban mobilinternetezhetnek Budapest és Győr számos pontján 2016. április 7.
- Egyre többen keresik a nagykijelzős mobilokat 2015. szeptember 23.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Biztosítással is vásárolhatók új készülékek a Telenornál
Október 25-étől a Telenor egyéni és vállalati számlás ügyfelei háromféle konstrukcióban elérhető készülékbiztosítást köthetnek újonnan vásárolt készülékükre. A szolgáltatás ideális azoknak, akik szeretnék eszközüket olyan káresetekre is biztosítani, amelyekre a hagyományos jótállás nem terjed ki – legyen szó például a telefon leejtéséről, beázásáról, harmadik személy általi szándékos rongálásról vagy akár lopásról.
A Telenor és a Chubb European Group Limited biztosítótársaság október 25-től elérhető közös szolgáltatásával a havidíjas ügyfelek minimális havi ráfordítással folyamatosan biztonságban tudhatják készüléküket, megelőzve egy váratlan, nagyobb értékű pénzügyi kiadást sérülés vagy lopás esetén. A Basic, Medium és Extra konstrukcióban elérhető szolgáltatás különböző típusú káreseményekre nyújt biztosítást: a Basic csomag a készüléket érő véletlen károsodásra és rongálásra, a Medium ezek mellett a lopás három minősített esetére (betörésre, rablásra és zsebtolvajlásra), az Extra pedig mindezeken felül belső meghibásodásra és párásodásra*.
Milyen biztosítási csomagok érhetőek el és mire nyújtanak fedezetet?
A biztosítást a Telenor előfizetői új mobiltelefonra, tabletre és mobilinternetezésre alkalmas eszközre köthetik meg, amikor új készüléket vásárolnak a szolgáltatónál. A már havi 390 forinttól elérhető szolgáltatás havidíja, valamint a javítás vagy csere esetén fizetendő biztosítási önrész pontos összege a választott csomagtól, és a biztosított telefon vásárláskor aktuális bruttó listaárától függ**.
Ha a készüléket kár éri, a javításhoz vagy cseréhez nincs szükség személyes ügyintézésre: minden lépés telefonon intézhető, és a készülék szállításáról futárszolgálat gondoskodik, amelynek költségét a biztosító állja. Emellett az önrész kifizetése is a futárnál rendezhető. Ugyanakkor fontos tudni, hogy lopás vagy rongálás esetén a kárigény benyújtásához minden esetben szükséges rendőrségi feljelentést is tenni. A kárbejelentéshez és ügyintézéshez a biztosított ügyfeleknek a belföldről díjmentesen elérhető kárbejelentő vonalat kell tárcsázniuk***.
Elfogadott kár esetén a biztosító szervizpartnere a sérült készüléket a biztosításra vonatkozó általános szerződési feltételek szerint javítja, vagy ha ez nem lehetséges, illetve lopás történt, a rendelkezésre álló készlet függvényében azonos típusú, vagy hasonló paraméterekkel rendelkező készülékre cseréli. A sérült, meghibásodott eszköz elszállítása, valamint a javított, illetve az új készülék szállítása előre egyeztetett időpontban történik meg, ugyancsak futárszolgálaton keresztül.
A biztosítás hasznos lehet arra is, hogy az ügyfélnek ne okozzon gondot a javítás idejére másik telefont találnia, ugyanis erre az időtartamra kölcsönkészüléket igényelhet. A készülékbiztosítás külföldi utazás során is segítséget jelenthet: akkor is benyújtható a kárigény, ha a készüléket a külföldi tartózkodás során, az annak kezdetétől számított 60 naptári napon belül éri kár.
További információ: www.telenor.hu/keszulekbiztositas
__________
* A biztosítás által lefedett káresetek pontos részletei a www.telenor.hu/keszulekbiztositas oldalon találhatók
** A biztosítási díjakról további információ a www.telenor.hu/keszulekbiztositas oldalon található
*** A vonal a 06 80 620-400-as zöld számon érhető el, munkanapokon 9 és 17 óra között