Kapcsolódó cikkek
- Applikációval rajzolják meg Magyarország akadálymentességi térképét 2017. november 15.
- Történelmi diákverseny mobiltelefonnal 2017. október 18.
- PhotoShop szintű effektek és szűrők online, gyorsan és ingyen egy magyar webes applikációval 2017. október 13.
- Újabb úttörő digitális funkció a KLM-nél 2017. augusztus 27.
- A Viber megkönnyíti felhasználói életét 2017. augusztus 15.
- Túl a tízezer letöltésen a runaddict applikáció 2017. augusztus 10.
- Új mobilalkalmazás a Wizz Airtől 2017. július 9.
- Mobilapp vezet el Eger titokzatos hőséhez 2017. július 6.
- Az LG bemutatta ARTCOOL névre keresztelt Wi-Fi-s légkondicionálóját 2017. július 3.
- Mától Nokia néven érhetők el a Withings okoseszközök 2017. június 20.
Idén is tarol a Simple
Jelenleg több mint 390 000 regisztrált felhasználója van az integrált alkalmazásnak és másfél milliónál is több tranzakciót bonyolítottak vele indulása óta. Idén szeptembertől pedig már mindenki, banktól függetlenül használhatja a Simple applikációban lévő mobilfizetési megoldást.
Pár órával az után, hogy az OTP Bank három díjat is nyert a Mastercard Év Bankja díjátadóján (Az év bankja, Az év leginnovatívabb bankja, Az év lakossági mobil- és online-banki eszköze) a Magyar Marketing Szövetség által delegált szakmai zsűri 2016 után idén is a Simple by OTP alkalmazást tüntette ki Minőség Díjjal az Év Applikációja díjért folyó versenyben. A címre olyan alkalmazások pályázhattak, amelyek mobil eszközökről bárhol elérhető funkcióikkal segítik a felhasználók mindennapi életét. A zsűri elsősorban az innováció, a funkcionalitás és felületek kezelhetősége szempontjából mérlegelte a versenyre nevezett megoldásokat.
A kategória 11 pályázója közül díjat nyert Simple by OTP értékelésében a zsűri kiemelte, hogy az alkalmazás jelenleg több mint 390.000 felhasználó életét teszi egyszerűbbé, legyen szó autópálya matrica vásárlásról, parkolásról, mozijegy vásárlásról vagy étel rendelésről. Nincs más olyan applikáció a piacon, ami ilyen sok szolgáltató vásárlási funkcióját kínálná egyszerre.
„Az idei a fejlesztések éve volt számunkra, ezért most különösen örülünk az elismerésnek" – kommentálta a díjat Benyó Péter az OTP Mobil Kft. ügyvezető igazgatója. „Júniusban vezettük be, s szeptemberben már mindenki számára elérhetővé tettük a mobilfizetést, függetlenül attól, hogy melyik banknál vezeti számláját. Azóta közel 35.000 aktív digitalizált kártyával több mint 500.000 tranzakciót hajtottak végre felhasználóink” - tette hozzá.
A Simple by OTP idén a „Legügyfélbarátabb Fintech Megoldás” címet is elnyerte, a FintechRadar felhasználóbarát pénzügyi megoldásokat díjazó versenyén. A szakma elismerése mellett az alkalmazás a felhasználók szerint is jól teljesít, az App Store-ban 4,8-as, míg a Google Playen 4,5-ös értékeléssel jutalmazták a felhasználók.
Az alkalmazás további díjai:
- 2014 – Mobil marketing megoldások kategória – Az Év Applikációja (Az Év Honlapja)
- 2015 – Az év lakossági mobileszköz alkalmazása (Mastercard)
- 2016 – Az Év Applikációja - Minőségi díj (Az Év Honlapja)
- 2017 - Legügyfélbarátabb Fintech Megoldás (FintechRadar)
- 2017 – Az Év Applikációja - Minőségi díj (Az Év Honlapja)