Kapcsolódó cikkek
- Applikációval rajzolják meg Magyarország akadálymentességi térképét 2017. november 15.
- Új mobilalkalmazás a Wizz Airtől 2017. július 9.
- Mobilapp vezet el Eger titokzatos hőséhez 2017. július 6.
- Váratlan hatósági ellenőrzésekre is felkészít a Baker McKenzie új mobilalkalmazása 2017. május 10.
- Már több mint százezren használják a CIB Bank mobilalkalmazását 2017. május 9.
- Fuss és fogd a pénzt az új magyar appal 2017. május 1.
- Ismerősök a térképen: a BringaMánia app megmutatja, merre tekernek a barátok 2017. április 14.
- Megnyílt az első dimenziókapu Budapesten 2017. április 12.
- A babázás nem gyerekjáték, ezért jó, ha kéznél van a segítség! 2017. április 11.
- Az E.ON területén már 59 településen elérhető a közvilágítási hibabejelentő applikáció 2017. március 29.
Legfrissebb híreink
Megújult a Főtaxi applikáció a karácsonyi szezonra
December közepén megújult a Főtaxi taxirendelő applikációja, amelyen keresztül immár az utasok 30 százaléka rendel kocsit.
Mivel a karácsonyi és partiszezonban 20-25 százalékkal nő a cég utasforgalma, a Főtaxi a minél gyorsabb utaskiszolgálás érdekében az applikáció használatát javasolja ügyfeleinek. Az applikáció legújabb verziója december 15-től tölthető le a mobiltelefonokra.
Magyarország legrégebbi fuvarszervező vállalata, a piacvezető Főtaxi jelenleg közel 1500 gépkocsival szolgálja ki az utasforgalmat a fővárosban. A cég adatai szerint az év utolsó két hónapjában jelentősen, 20-25 százalékkal növekszik meg a rendelések száma, különös tekintettel a legforgalmasabb esti órákra. Jelenleg a rendelések mintegy 30 százaléka érkezik applikáción keresztül, és ez az arány folyamatosan emelkedik.
„Azt ajánljuk utasainknak, hogy válasszák minél többen az Androidra, Windows Phone-ra és iOS-re egyaránt gyorsan letölthető applikációnkat, mivel az azon keresztül történő rendelések, a mögötte futó komplex forgalomirányítási rendszernek köszönhetően, a címkiosztáskor előnyt élveznek a telefonos rendelésekkel szemben” – mondta el Dudás Zoltán, a Főtaxi taxiüzletág igazgatója. „Mindez azt jelenti, hogy amíg egy telefonon leadott rendelés nyomán, átlagos forgalmi viszonyok között 8-10 perc alatt ér ki az autó a címre, addig az applikáción történő rendeléseket átlagosan 5-6 perc alatt tudjuk teljesíteni” – tette hozzá Dudás Zoltán.
A minél gördülékenyebb kiszolgálás és a felhasználói élmény növelése érdekében a Főtaxi december közepén frissítette taxirendelő applikációját. Így az eddig is elérhető menetdíj kalkulátor már nemcsak előzetes kalkulációt ad a viteldíjra, hanem út közben nyomon követhetjük telefonunk kijelzőjén a GPS adatokkal összevetve azt is, hogy éppen hol áll a taxaméter. A frissítésnek köszönhetően a korábbinál egyszerűbben adhatunk le előrendelést, amelyet aztán egyetlen kattintással törölni is tudunk, emellett az utasok a fizetés után értékelhetik a sofőrt is.
Mindezek mellett a korábban már megszokott funkciók továbbra is az applikációt használó utasok rendelkezésére állnak. Így egyetlen kattintással tudunk kocsit rendelni, a rendelés után megjelenik a telefonunkon a taxis fényképe, a taxi útvonalát nyomon tudjuk követni, az autó megérkezésére hangjelzés figyelmeztet bennünket, és a bankkártyákat is felvihetünk a rendszerbe a minél gyorsabb és kényelmesebb fizetés érdekében. Szintén hasznos a repülőtéri előzetes prevoucher igénylésének lehetősége, amely egy hétig érvényes, és így már az elutazás napján a hazafelé fuvart is megrendelhetjük, és kisebb várakozási idővel igénybe vehetjük a szolgáltatást. Emellett arra is módunk nyílik, hogy részletes feltételek alapján kérjünk autót, elmenthetjük a kedvenc címeinket és áttekinthetjük korábbi rendeléseinket.
Az applikációt a magyar Nerd Developments fejlesztette. Az informatikai start up cég kifejezetten taxisvállalatok számára kínál testre szabott, komplex vállalat- és forgalomirányítási megoldásokat, amelyeknek csak egy elemét képezi maga az applikáció. A cég eredményességét jelzi, hogy a hazai mellett (pl. a Főtaxi, a Taxi Plus és több vidéki taxistársaság) az európai piacot is sikerrel hódították meg, ugyanis már Dániában, Szlovákiában és Albániában is értékesítették a megoldásukat, emellett jelenleg is számos további országban folytatnak ígéretes tárgyalásokat.
„Az általunk fejlesztett rendszer sikeres hazai és nemzetközi értékesítése a rendszer azon előnyeinek köszönhetők, amelyeket az utasok, a taxisok és a taxisvállatok egyaránt élvezhetnek. Az utasok gyorsabban és kényelmesebben jutnak kocsihoz. A taxisok ugyanazon idő alatt több fuvart tudnak teljesíteni, így alacsonyabb költségekkel hatékonyabban tudnak dolgozni. A taxisvállalatok pedig magasabb színvonalú szolgáltatást tudnak nyújtani ügyfeleiknek, mivel az integrált rendszer amellett, hogy sokkal pontosabb forgalomszervezést tesz lehetővé, még inkább átláthatóvá és kontrollálhatóvá teszi a cég működését” – mondta el Gecse Norbert, a Nerd Developments ügyvezetője.
Az applikáció további népszerűsítése és az utasforgalom minél intenzívebb odaterelése miatt december 20. és 30. között akciót hirdet a Főtaxi, aminek értelmében minden 100. applikációval utazó ügyfél ingyen utazhat Budapest területén belül, megszakítás nélkül.