Kapcsolódó cikkek
- Sportos február a Telekomtól 2018. február 8.
- Korlátlan mobilnet napok a Telekomnál 2018. február 6.
- Több mint 300 ezren már 4G Hangon kezdték az évet 2018. január 4.
- Vodafone: Mobilnettel köszöntöttük az újévet 2018. január 3.
- Ismert emberekkel startolnak a Telekom chatbotjai 2017. december 28.
- Dupla annyian mobilinterneteztek a Telekomnál 2017. december 27.
- Kedvenc appok okostelefonon: közösségi média, kommunikáció és navigáció 2017. december 19.
- Az ünnepek alatt sem tudjuk nélkülözni a mobilnetet 2017. december 15.
- A Telekom hálózatai a legjobbak Európában 2017. december 13.
- Megédesíti a karácsonyt a Telekom 2017. december 8.
Legfrissebb híreink
Ha Telekomos vagy: netezz, az ügyintézést pedig lehetőleg halaszd későbbre!
Február 16-án 00 órától február 19-én 24 óráig a Telekom havidíjas mobilinternet előfizetői bármennyi adatot használhatnak anélkül, hogy fogyna a díjcsomagjukban foglalt adatmennyiség, az EU-ban tartózkodók pedig +1 GB adatmennyiséget kapnak, ha elfogyna az adatkeretük, hisz adatbővítő vásárlására nem lesz lehetőségük.
Ugyanis péntek 22 órától várhatóan hétfő nap végéig az ügyfélszolgálati rendszereken végzett munkálatok miatt a telefonos és online önkiszolgáló felületek, valamint a Telekom mobilalkalmazás nem lesz elérhető, továbbá a telefonos ügyfélszolgálaton és az üzletekben is csak korlátozottan tudják kiszolgálni az ügyfeleket.
Átmenetileg nem lesz lehetőség például szolgáltatások, készülékek, tartozékok vásárlására; szerződéskötésre, szolgáltatásokra és folyószámlára vonatkozó módosításokra, számlával és SIM-kártyával kapcsolatos ügyintézésre (kivéve a letiltást). Bizonyos ügyfélszolgálati szolgáltatások, mint például a hibabejelentés és a mobilvásárlási szolgáltatások zavartalanul működnek majd. Domino előfizetők részére egyenleg feltöltésre csak a bankautomatáknál, a CIB és OTP bank telefonos ügyfélszolgálatán, benzinkutaknál, nagyobb újságárusoknál és a Szerencsejáték Zrt. értékesítő helyein lesz lehetőség. Számlabefizetést banki átutalással és a postákon (nyitvatartási időben) tudnak intézni az ügyfelek.
A Telekom kéri és javasolja, hogy amennyiben erre lehetőségük van, ügyfelei úgy időzítsék ügyfélszolgálati intéznivalóikat, hogy azok ne ezekre a napokra essenek.
További részletes információk az elérhető és az átmenetileg nem elérhető szolgáltatásokról a www.telekom.hu/fejlesztes-korlatlannettel linken olvashatók.