Kapcsolódó cikkek
- Magyar nyelven is elérhető MyDaylight mobilalkalmazás 2018. április 12.
- Mobilra viszi a cégvezetői döntéseket a Budapest Bank 2018. április 12.
- A világ legmenőbb melóit köszönhetjük a web 2.0-nak 2018. április 12.
- Az Eddie mobilalkalmazás nyert az Imagine Cup hazai döntőjén 2018. április 5.
- Vacsora gombnyomásra 2018. március 6.
- Újabb rekordévet zárt a Simple 2018. február 14.
- 90 GB ingyen internet a Vodafone-tól Valentin napra 2018. február 13.
- Egyre több autópálya matricát vásárolunk online vagy mobilon 2018. január 30.
- Szerencsésebb leszel az új évben? Ezt biztos a Viberről tudtad meg! 2018. január 25.
- Mit töltünk le a gyerekeknek a tabletra? 2018. január 25.
Legfrissebb híreink
A FlixBus az első távolsági buszszolgáltató, amit a Google Asszisztens integrál
A mesterséges intelligencia találkozik a buszos utazással: áprilisban a FlixBus a világ első távolsági buszszolgáltatójaként integrálta ajánlatát a Google Asszisztens rendszerébe, így az utazás tervezése és a jegyfoglalás már hangvezérléssel is lehetséges.
A Google Asszisztenssel a FlixBus utasai gyors és könnyű hozzáférést kapnak a csatlakozásokhoz, menetrendekhez, aktuális árakhoz egy egyszerű kérdés feltevésével. Amikor a megfelelő utazást megtalálták, hangvezérléssel foglalhatják le jegyeiket. A FlixBus funkció először angol, német és francia nyelvterületen lesz elérhető. A nemzetközi FlixBus hálózat csatlakozásai már 2017 márciusától elérhetők a Google Transit funkcióban a magyar felhasználók számára is.
Digitális mobilitás: A FlixBus a Google Asszisztenssel még egyszerűbbé teszi az utazás tervezését
A felhasználóbarát digitális megoldások biztosítása a FlixBus üzleti modelljének szerves részét képezi az öt évvel ezelőtti alapítás óta. Az olyan vezető technológiai cégekkel való együttműködés mellett, mint a Google, a FlixBus anyacége közel 200 programozót is foglalkoztat saját csapatában, akik folyamatosan fejlesztik a cég technológiai ajánlatát, például a FlixBus alkalmazást vagy a buszok valós idejű követését lehetővé tevő „Hol a buszom” funkciót.
„Szeretnénk a FlixBus ügyfeleinek a legjobb utazási élményt biztosítani innovatív digitális megoldások segítségével. A Google Asszisztens integráció lehetővé teszi, hogy az utasaink könnyedén, hangvezérléssel foglalják le a FlixBus leggyorsabb és legolcsóbb csatlakozásait és naprakész utazási információkat kapjanak távolsági buszos utazásukról.” – mondta el Daniel Krauss a FlixBus társalapítója és informatikai ügyvezető igazgatója.
„Minél előbb kihasználják a cégek a támogató marketing előnyeit, annál valószínűbb, hogy releváns tudás birtokába kerülnek ezen a téren.” – tette hozzá Malte Will, a Google Asszisztens termék együttműködésekért felelős menedzsere. „Örülünk, hogy a FlixBus korán felismerte az ebben rejlő lehetőséget, így partnerként együtt formálhatjuk a digitális asszisztencia jövőjét.”
A gyakori kérdések mellett a FlixBus Action közel 800, a FlixBus szolgáltatásához kapcsolódó minta kifejezést tartalmaz, három nyelven. A funkció multimodális keresést is támogatja, szöveges, írásos és kattintás vezérelt módon is használható, attól függően, hogy milyen eszközön történik a kommunikáció a Google Asszisztenssel. Az integráció a FlixBus 250.000 csatlakozását, 27 ország 1700 célállomását teszi könnyen elérhetővé. Áprilisban számos Magyarországot érintő útvonalon is folyamatosan növeli hálózatát a FlixBus, a környező nagyvárosok irányába kibővített ajánlattal kezdi a nyári szezont a mobilitási szolgáltató. Budapestről Bécsbe júniustól napi akár 28 indulás közül választhatnak az utasok, míg Zágrábba a kapacitást megduplázva a forgalmasabb napokon hat zöld buszt is indít majd naponta a vállalat. Emellett Ljubljana, Grác, és Krakkó fele is bővül a menetrend.