Kapcsolódó cikkek
- A HyperX az Intel Extreme Masters Világbajnokságán is támogatja az e-sportolókat 2016. március 4.
- Új magyar csapat debütált az Esports Balkán Ligában 2018. július 16.
- E-sport: kevesek szórakozásából feltörekvő iparág? 2018. június 21.
- Ennyit a gamer sztereotípiákról 2018. május 28.
- E-sportot támogat a Vodafone 2018. május 1.
- A Logitech G bemutatja az új PRO gaming fejhallgatót 2018. március 30.
- Gyorsan nő a magyar eSport 2018. március 13.
- Az AOC bemutatja új ívelt AGON monitorját 2018. február 20.
- A Lenovo nemzetközi mezőnnyel erősíti a novemberi Lenovo Legion Kupát 2017. november 9.
- Megnyílt Magyarország első Gaming háza 2017. szeptember 27.
Legfrissebb híreink
Régiós gaming ernyőmárkát épít az ACG
A közép-kelet európai régió hét országára szóló megbízást kapott az ACG Reklámügynökség az IKO Digitaltól. Feladatuk egy olyan ernyőmárka megalkotása és felépítése lesz, amely Lengyelországtól Bulgáriáig egyet jelent majd a minőségi gaming tartalommal.
Az IKO Digital megbízásából újonnan felépítendő márka magában foglalja a régiós gamer célcsoportoknak szóló rendezvények és sportközvetítések szervezését, mobil és webes on demand videóplatformok indítását, valamint tévéműsorok gyártását gaming és e-sport témakörben. A hazai és régiós tervek között szerepel ezen kívül, a már bejegyzett Gaming és eSport Sportági Szövetségen (röviden „GeS”-en) keresztül hivatalos e-sport szakosztályok létrehozása vezető sportklubokkal együttműködésben.
A GeS támogatásával és szervezésében szeretné meghirdetni az IKO Digital a magyar e-sport bajnokságot olyan változatos játékokkal, mint a Counter Strike: Global Offensive (CS:GO), a Player Unknown Battlegrounds (PUBG), a Fortnite, az Overwatch, Call of Duty, valamint a Formula 1 és a FIFA.
Szalai Ádám, az IKO Digital Gaming és Esport divíziójának vezetője szerint az új márka elindításával azt szeretnék elérni, hogy minden platformon kiváló tartalmakat tudjanak szolgáltatni a közép-kelet európai régió minden felhasználójának, és neves üzleti partnerek bevonásával megteremtsék a minőségi gaming kultúra alapjait. „A 14-36 éves korosztály életének meghatározó része az online játékokkal töltött idő, amely ma már nem csak kikapcsolódási, szórakozási lehetőség, hanem egyedi tartalomforrás, pénzkereseti lehetőség, sőt akár életpályamodell is a számukra. Gyakran mondják, hogy ez a legígéretesebb jövőbeli iparág, ami már megérkezett, csak még nem fogtuk fel, hogy itt van. Az IKO jelenleg is aktív régiós jelenlétére alapozva és a tőlünk megszokott professzionális megközelítésünk segítségével szeretnénk ezt még inkább tudatosítani és mind minőségi, mind mennyiségi dimenziókban is magasabb szintre emelni a piacot” – tette hozzá.
Nagy László, az ACG Reklámügynökség kreatívigazgatója elmondta: „Az IKO Digital megbízásával egy világszerte 2 milliárd, Magyarországon pedig 1 millió játékost felölelő, nagy lehetőségeket rejtő piacon építhetünk fel egy minőségi online tartalmakat kínáló régiós ernyőmárkát. Rendkívül büszke vagyok a partnerségre, és dedikált csapatunkkal együtt személy szerint is nagyon várom, hogy megkezdhessük a közös munkát, amelynek során végre bevethetjük azokat a képességeinket, amelyek a gaming és a kommunikáció területén is nélkülözhetetlenek: a stratégiai gondolkodásmódot, a gyors reagálást és a kreativitást.”