Kapcsolódó cikkek
- Megújult "egészség" apllikáció a Samsung telefonokon 2018. szeptember 22.
- Új felülettel, új tartalommal a Samsung "egészség" alkalmazása 2018. szeptember 22.
- Megéri rendszeresen frissíteni a Vibered 2018. október 25.
- Chatbottal újít a Port.hu 2018. október 17.
- Decembertől ingyenesen elérhető a LiveRobe 2018. október 8.
- A WIWE a Magyar Formatervezési Díj fődíjasa 2018. október 5.
- Délutántól Debrecenben is elérhető a Taxify okostelefonos szolgáltatása 2018. október 4.
- Már a Google Térképen keresztül is elérhető a Taxify 2018. október 3.
- Ingyenes tartalmak a BOOKR Kids Mesetárban 2018. szeptember 26.
- Okosparkolási megoldás az V. kerületben 2018. szeptember 24.
Legfrissebb híreink
- Bepörög az őszi szüretszezon – Okostelefonnal még a borozás is jobb
- Az európai utazók 72%-a szeretné leküzdeni a nyelvi akadályokat a jobb utazási élményért
- Különleges színekben tündököl a Sony új fejhallgatója
- Technológia és testreszabhatóság – ezek lesznek a jövő edzéstrendjei
- Érkezik a LinkBuds Fit, a LinkBuds Open és a LinkBuds Speaker
Tarol a Viber felhasználók között a Cewe chatbot kampánya!
Hatalmas sikernek örvend a Cewe sticker kampánya Szerbiában, mely pár hét alatt meghódította a Viber felhasználókat. A korábbi sikeres Viber együttműködést alapul véve, a vállalat idén az Extreme Net Kommunikációs és Digitális Ügynökség chatbotjával kiegészülve ért el kimagasló eredményeket.
A kampány több mint 189 ezer felhasználóhoz ért el, melynek során, a bot már az első három hétben meghaladta a 850 ezer Viber üzenetváltást. Az eredményes bemutatkozás után, további felületekre és több országra is kiterjedő chatbot szolgáltatást terveznek.
A CEWE és a VIBER együttműködése a magyar piacon már 2017 év végén jelesre vizsgázott, hiszen a CEWE által készített karácsonyi VIBER matricacsomag óriási sikert aratott. Egyedül december 24-én közel 300.000 CEWE-stickerrel kívántak egymásnak Boldog Karácsonyt a magyar felhasználók. Ezen az eredményen felbuzdulva, a CEWE és a VIBER Szerbiában még ennél is komolyabb célokat tűzött ki, melynek során a matricacsomag letöltőket követőkké formálták, akiket ezután képesek megszólítani legújabb ajánlataikkal és újdonságaikkal, a csatornán keresztül.
Az Extreme Net Kommunikációs és Digitális Ügynökség chatbot rendszerével kiegészítve létrehoztak egy kedves és szerethető karaktert, mely illeszkedik a szerb piaci elvárásokhoz. A kis sas figuráján keresztül a CEWE logó már vizuálisan megjelenik a fogyasztók előtt és válik mindennapjaik részévé. A CEWE kínálatai után érdeklődő felhasználóknak, a Viber üzeneten keresztül elérhető chatbot ad támogatást a nap bármely időszakában, bárhonnan az okostelefonról.
A kampány sikerét mutatja, hogy már az első héten több százezer matricacsomag letöltéssel, valamint 1 millió feletti elküldött CEWE matricával büszkélkedhetett a vállalat. A chatbot kampány több mint 189 ezer felhasználóhoz ért el, melynek során, a bot már az első három hétben meghaladta a 850 ezer Viber üzenetváltást. A letöltések száma a mai napig növekvő tendenciát mutat. „A Chatbot nélkül félkarú óriás lenne a projekt, a brand erősítése mellett itt az interakció is fontos szerepet kapott”. – nyilatkozta Ablonczy László a CEWE egyik vezetője.
A chatbot eredményes bemutatkozását követően, integrálni fogják a rendszert a www.cewe.rs weboldalra és a Facebook csatornájukra is, valamint a jövőbeli tervek között szerepel a több országra kiterjedő chatbot szolgáltatás kialakítása is.