Kapcsolódó cikkek
- Új böngészőt fejlesztett az LG és a NAVER 2019. augusztus 27.
- Hangalapú vezérléssel, okostelefonról is irányíthatók az LG legújabb háztartási gépei 2019. augusztus 26.
- Csúcskategóriás funkciók elérhető áron 2019. augusztus 26.
- Maguknak intézik a bevásárlást az LG háztartási gépei az Amazon rendszerével 2019. augusztus 23.
- A LUMI-val együttműködésben fejleszti tovább okosotthon-megoldásait az LG 2019. augusztus 16.
- Az LG elsőként teszi elérhetővé televízióin az Apple HomeKit keretrendszert 2019. július 31.
- Saját mesterségesintelligencia-chipet fejlesztett az LG 2019. május 21.
- Itt a világ első feltekerhető OLED tévéje 2019. január 8.
- Az LG legújabb hangprojketorai mesterséges intelligenciával ötvözik a prémium teljesítményt 2019. január 2.
- Az LG vezetői a mesterséges intelligencia jövőjét vázolták fel az 2018-as IFA nyitóbeszédében 2018. szeptember 3.
Legfrissebb híreink
- Testre szabott nyelvleckékkel jön az Uwaizy alkalmazás
- Hazánkba érkezik a kínai nehézsúlyú bajnok
- A Sony Xperia 1 VI mostantól látványos „skarlátvörös” árnyalatban is elérhető
- Bemutatták az első ultraalacsony bemeneti késleltetésű Bluetooth-technológiát
- Újabb remekművek érhetők el a The Frame TV-ken
LG háztartási gépek AI-megoldással
Az LG Electronics (LG) a 2019-es IFA-n mutatja be innovatív ügyfélszolgálati megoldását, a Proactive Customer Care-t. A szolgáltatás a vállalat fejlett ThinQ mesterséges intelligenciáját (Artificial Intelligence, AI) használja a személyre szabott terméktámogatásra.
A rendszer felhívja a felhasználók figyelmét az LG eszközeikkel kapcsolatos esetleges problémákra, valamint hasznos javaslatokkal, tippekel szolgál a teljesítmény és az eszköz élettartamának maximalizálása érdekében. A szolgáltatás elsőként idén, az LG legújabb elöltöltős mosógépei és alulfagyasztós hűtőszekrényei esetében válik elérhetővé Franciaországban, Németországban, Olaszországban, Spanyolországban és az Egyesült Királyságban, majd 2020-ban további kulcsfontosságú európai piacok következnek.
A legmodernebb AI-technológiát alkalmazó LG Proactive Customer Care-t arra tervezték, hogy az LG intelligens háztartási eszközeinek használóit időben figyelmeztesse a lehetséges működési problémákra még azelőtt, hogy azok jelentkeznének. Az ügyfélszolgálati rendszer szükség esetén szerelőt is küld, de a felhasználók szintén hasznos javaslatokat kapnak az LG háztartási gépeik optimális üzemeltetéséhez. A felhasználók a szolgáltatást úgy vehetik igénybe, hogy az Android és iOS operációs rendszereken elérhető ingyenes LG ThinQ alkalmazáson keresztül regisztrálják és csatlakoztatják az erre alkalmas eszközeiket.
Az LG innovatív ügyfélszolgálati megoldása minden folyamatot lefed az üzembe helyezéstől kezdve a karbantartáson át annak meghatározásáig, hogy az eszköz megfelelően működik-e, de az alkalmazás későbbi aktiválásakor is képes megmondani, hogy korábban megfelelően installálták-e a készüléket. A Proactive Customer Care hírlevéllel köszönti a felhasználókat az alkalmazásba való belépéskor, figyelmezteti őket egy esetleges rendellenesség észlelésekor és részletes iránymutatásokat ad a probléma megoldásához. A vásárlói elégedettség maximalizálására megalkotott ügyfélszolgálati rendszer “egyablakos megoldást” kínál, azaz egyetlen felületen nyújt választ minden, a támogatott LG termékekkel kapcsolatos kérdésre.
A Proactive Customer Care folyamatosan monitorozza például az alulfagyasztós hűtőszekrény hőmérsékletét és útmutatást kínál ahhoz, hogy mi a teendő, ha 3°C-ot meghaladó hőmérséklet-ingadozást észlel. A szolgáltatás olyan jelenségeket, problémákat keres, amelyek növelhetik az energia- vagy — mosógép esetében — a vízfogyasztást, ennek nyomán pedig használati tippeket ad a kisebb rezsiszámlát is jelentő hatékonyabb készülékhasználatra. A felhasználók rendszeres jelentéseket kapnak e-mailen az eszközök teljesítményéről, értesítési előzményeiről és aktuális állapotáról, valamint emlékeztetőt kapnak a rutinkarbantartás ideális időpontjáról is.
„Az LG Proactive Customer Care egy olyan új megoldás az ügyfélszolgálati megoldások terén, amely hozzáadott értéket és teljes nyugalmat kínál okosotthon-eszközeink használóinak” — mondta Song Dae-hyun, az LG háztartásigép- és légkondicionáló üzletágának elnöke.
A 2019-es IFA látogatói maguk is megtapasztalhatják az LG okoseszközeibe épített Proactive Customer Care előnyeit szeptember 6-11. között, a Messe Berlin 18-as csarnokában. Az érdeklődők a közösségi médiában az #LGIFA2019 hashtag alatt követhetik az LG aktivitásait az IFA-n.