Kapcsolódó cikkek
- A Volánnál is vásárolhatunk appal mobiljegyet 2020. március 23.
- Ingyenes SAP alkalmazások a járvány elleni küzdelemhez 2020. március 20.
- Akár 10 ember is beszélgethet a Rakuten Viberen 2020. március 16.
- Díjmentes extra adattal és tartalmakkal segít a Telekom 2020. március 14.
- Klasszikus történetek, amelyek a Viber segítségével máshogyan végződnének 2019. április 1.
- A Viber is készül a Valentin-napra 2019. február 12.
- Bemutatkozik a Viber 10 2019. február 5.
- Szavazás funkcióval bővült a Viber 2019. január 16.
- Hasznos tanácsok a Viber vezérigazgatójától 2018. december 26.
- A Viberrel könnyedén megoszthatod ünnepi élményeidet az egész világgal 2018. december 12.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
A hamis hírek ellen harcol a WHO és a Rakuten Viber
Az Egészségügyi Világszervezet (WHO) és a Rakuten Viber a mai napon bejelentette legújabb partnerségét - a COVID-19-ről szóló téves információk leküzdésére egy interaktív, többnyelvű chatbotot hoztak létre, amely világszerte elérhető. A bot célja a vírusról gyorsan terjedő hamis hírek és valótlan információk leküzdése.
A chatbot hamarosan több mint 20 nyelven válik elérhetővé. Jelenleg angol, orosz és arab nyelven nyújt segítséget azoknak, akik pontos és hiteles információkat keresnek, illetve választ ad a pandémiával kapcsolatos leggyakrabban feltett kérdésekre és a legfrissebb híreket szolgáltatja.
A „Legfrissebb hírek” menüpont valós időben, közvetlenül a WHO honlapjával megegyezően frissül, így a legújabb információk egyenesen a kezedben landolnak. A további fő menüpontok a következők: „Védd magad”, „Maszk használata”, „Utazási ajánlatok” és egy interaktív „Mítoszok” kvíz a vírusról való ismeretek próbára tételére. Az „Adakozz most” gomb arra ösztönzi a felhasználókat, hogy támogassák a WHO világjárvány elleni küzdelmét a COVID-19 Szolidaritási Felelősségi Alap számára felajánlott adományokkal.
„A WHO célja, hogy minél több embert érjen el megbízható egészségügyi információkkal az innovatív, digitális technológián keresztül. Az információ hatalom és életmentő lehet a világjárvány idején” - mondta Dr. Tedros Adhanom Ghebreyesus, az Egészségügyi Világszervezet főigazgatója.
„Segítünk az embereknek a kapcsolattartásban, miközben segítséget nyújtunk a helyi és globális kormányzatoknak és az egész világon működő egészségügyi szervezeteknek, azáltal, hogy felvesszük a küzdelmet a téves információkkal és valós híreket közlünk. A Rakuten Viber és a WHO együttműködnek annak érdekében, hogy az egyének és a közösségek tájékozottak és egészségesek maradjanak ebben a kihívásokkal teli időszakban. Használd a chatbotot és oszd meg, hogy támogasd és megvédd hozzátartozóid – ez a digitális biztonság” - mondta Djamel Agaoua, a Rakuten Viber vezérigazgatója.
A chatbot ingyenes és világszerte már 1,1 milliárd Viber felhasználó számára elérhető. A Viber emellett egy speciálisan kialakított matricacsomagot is elindít, amely kiegészíti és támogatja a harcvonalban lévő egészségügyi dolgozók erőfeszítéseit a vírussal szemben, valamint motivációs és pozitív üzeneteket terjeszt világszerte a karantén ideje alatt. Azok, akik letöltik a csomagot a Viber matrica-áruházából, azonnali hozzáférést kapnak a chatbothoz. A bot ezen a linken keresztül is elérhető: https://vb.me/c6e9fa