Kapcsolódó cikkek
- Az LG MAGNIT elképesztő képminőséget kínál valósághű színekkel 2020. szeptember 15.
- Az új LG WING okostelefon újraértelmezi a mobilhasználatot 2020. szeptember 15.
- A LG OLED tévéin a valódi 8K élményt az NVIDIA GeForce RTX 30 szériás grafikai processzora támogatja 2020. szeptember 14.
- Tökéletes otthoni moziélmény bármilyen fényviszonyok közepette is 2020. szeptember 7.
- Az LG megmutatta, hogyan képzeli el a jövő otthonát 2020. szeptember 7.
- Az LG elindítja az Explorer Projectet 2020. szeptember 6.
- Az LG légtisztító készüléke a berlini IFA-n mutatkozik be 2020. augusztus 30.
- Új mosó-szárítógépet mutat be az LG 2020. augusztus 28.
- Az LG bemutatja, hogyan is képzeli el az otthoni életet a jövőben 2020. augusztus 25.
- Elismerték az LG otthoni szórakoztató elektronikai termékeit 2020. augusztus 18.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Virtuális túrákkal mutatja be új üzleti kijelzőit az LG
Az online bemutatótermek nem újkeletűek, a 2020-as év példátlan körülményei miatt azonban értékük és jelentőségük a fogyasztói és üzleti márkák, valamint a vásárlók körében is megnőtt. A virtuális kiállításokkal a vállalatok könnyen megmutathatják az általuk kínált szolgáltatások és termékek előnyeit anélkül, hogy az érdeklődőknek ehhez el kellene látogatniuk egy adott helyszínre — a termékek ilyen jellegű megismerése pedig a megalapozott vásárlási döntések meghozatalában különösen fontos.
Azért, hogy üzleti kijelzőinek portfólióját a jelenlegi körülmények között is a lehető legjobban bemutathassa, az LG üzleti megoldások divíziója létrehozta az LG Digital Connect (DC) nevű online bemutatótermet. Az angol nyelvű integrált marketing- és értékesítési platform izgalmas, könnyű navigációt kínáló virtuális túrák segítségével vezeti végig a látogatókat a vállalat különféle megoldásain, érthető magyarázatokkal bemutatva a piacvezető technológiákat és felhasználóbarát funkciókat. Az LG DC 2020 kiállítás a már meglévő és az új ügyfelek számára is értékes információkkal szolgál, melyek alapján a vásárlók eldönthetik, melyik termékek illenek a legjobban cégük egyedi igényeihez.
Az LG a látogatók kényelmét tartotta szem előtt a virtuális bemutató megtervezésekor: az egyszerűen követhető termék- és technológiai ismertetőket felhasználóbarát értékesítési konzultáció kíséri. A vendégek választhatnak az LG legújabb LED-megoldásait bemutató virtuális kiállítóterem megtekintése, azaz a termékbemutató túra (Product Showroom Tour) és a digitális kijelzők lehetséges használati módjait bemutató ún. vertikális túra (Vertical Showroom Tour) közül. A termékek részletes leírásait továbbá néhány kattintással elérhetik az oldalon.
Az LG a Micro LED és kábelmentes LED-szériás modellektől a LED-es moziképernyőkig üzleti kijelzők széles választékát kínálja, melyek mindegyike megtekinthető a virtuális termékbemutató teremben. A vertikális túra azt mutatja be, hogyan telepíthetők könnyen és alakíthatók az egyéni igényekhez vagy az adott környezethez — például közösségi terek, vállalati vagy közintézmények, kiskereskedelmi üzletek, iskolák vagy vendéglátóhelyek jellemzőihez — a vállalat élvonalbeli digitális kijelzői. A weboldal látogatói azt is megnézhetik, hol telepítették már az LG legújabb üzleti kijelzőit, és a csúcstechnológiás digitalis megoldások világának friss híreit is elolvashatják.
Az LG Digital Connect 2020 virtuális kiállítást a https://lg-informationdisplay.com/dc2020 weboldalon látogathatják meg az érdeklődők.