Kapcsolódó cikkek
- A Huawei zászlóshajó készüléke limitált számban, két színben érhető el 2020. november 24.
- Lebomló anyagokból készült a Huawei Mate 40 Pro doboza 2020. november 6.
- A Huawei Mate40 Pro elő- és hátlapi kamerája is világelső lett 2020. október 27.
- A Mate 40 szériás telefonokon egy szempillantással némíthatjuk hívásainkat 2020. október 23.
- Dinamikus zajszűrőt szerelt vezeték nélküli fülhallgatójába a Huawei 2020. október 18.
- A Huawei P smart 2021 egész napos tartalomfogyasztást biztosít 2020. október 10.
- 1,2 millió fotót neveztek a Huawei mobilfotós versenyére 2020. október 1.
- Még ellenállóbb kialakítással és továbbfejlesztett egészségügyi funkciókkal jön a Huawei okosórája 2020. szeptember 18.
- A Huawei Watch Fit beépített személyi edzőt, fejlett alvásfigyelést és véroxigénszint mérőt kapott 2020. szeptember 16.
- Új Huawei okoseszközök és notebookok érkeznek 2020. szeptember 12.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Garanciaidőt hosszabbít a Huawei
Akár három hónapos, automatikusan kiterjesztett garanciát kínál minden eszközére a Huawei. A vállalat azon mobiltelefonjain, PC-in, táblagépein, hordozható eszközein, valamint az audio- és routereszközökön, melyeknél 2020. november 28. és 2021. február 28. között járna le a jótállási, a garanciaidő automatikusan 2021. március 1-ig meghosszabbodik. Emellett a Huawei ismét elindítja háztól-házig szolgáltatását is: ingyenesen szállítják el a garanciális Huawei készülékeket a szervizbe, majd a javítást és fertőtlenítést követően vissza is juttatják tulajdonosának.
A Huawei a kezdetektől fogva igyekszik a maximális felhasználói élményt biztosítani eszközein és kiemelten fontosnak tartja, hogy termékei megvásárlását követően is odafigyeljen vásárlóira és készülékeire. Emiatt a vállalat folyamatosan fejleszti szoftvereit, rendszeresen küld frissítéseket és olyan szolgáltatásokat nyújt, amelyek segítenek a felhasználóknak abban, hogy okostelefonjaik a lehető legjobb állapotban maradhassanak.
Három hónapos extra garancia
Ebben a kihívásokkal teli időszakban a vállalat ezért két különleges szolgáltatással igyekszik kedveskedni a felhasználóknak november végétől. Minden olyan Huawei termék – beleértve a mobiltelefonokat, a PC-ket, a táblagépeket, a hordozható eszközöket, valamint az audio- és routereszközöket – amelyek garanciája 2020. november 28. és 2021. február 28. között jár le, automatikusan meghosszabbodik 2021. március 1-ig. A jótállás összes többi feltétele változatlan marad.
Ingyenes szállítás a javításhoz
A Huawei továbbá újra elindította háztól-házig szolgáltatását is. A veszélyhelyzet fennállásának idején igénybe vehető szolgáltatás a kiegészítők kivételével minden Huawei-készülékre – így okostelefonokra, notebookokra, tabletekre, okosórákra, routerekre és modemekre is kiterjed. A javításra szoruló készülékeket futár veszi fel és szállítja a szervizközpontba, majd azokat a javítást követően az előírásoknak megfelelően megtisztítják és fertőtlenítik, így tisztán és sterilen kerülnek vissza tulajdonosukhoz. A kétirányú szállítás teljesen ingyenes. A felhasználók továbbá a postapontokon keresztül is feladhatják a készülékeiket, ebben az esetben sem kell fizetniük a szállításért.
A háztól-házig szolgáltatást a Huawei Support alkalmazásán, a vállalat hivatalos honlapján, az oldalon nem szereplő termékek esetében pedig a TMX oldalán, valamint a Huawei telefonos elérhetőségén lehet segítséget kérni a megrendeléshez az ügyfélszolgálati vonal +36 80 482 934-es telefonszámán hétfőtől péntekig délelőtt 9.00 és este 19.00 óra között.
Ingyenes fertőtlenítés a Huawei szervizközpontokban
Amennyiben valaki személyesen keresi fel a Huawei szervizközpontjait és Szerviz Pontjait, a vállalat ingyenes készülék-fertőtlenítést biztosít.