Kapcsolódó cikkek
- Már közel 3000 esetben segített az ÉletMentő applikáció 2021. február 19.
- Új munkakereső app swipe technológiával 2021. február 5.
- Az Év Applikációja díjjal lett gazdagabb a DokiApp 2021. január 18.
- A mobil- és alkalmazáshasználatra kérdezett rá a Huawei 2021. január 11.
- Ezeket a mobilalkalmazásokat szeretjük a legjobban 2020. december 24.
- Ingyenes letölthető a HOLNAPP mobilalkalmazás 2020. december 5.
- Telefonra költözik a Corvinus 2020. december 1.
- Új fejlesztéseket kapott a MÁV alkalmazása 2020. október 7.
- Díjazták az ÉletMentő applikációt 2020. szeptember 23.
- Új funkció az ÉletMentő applikációban 2020. augusztus 7.
Legfrissebb híreink
- Trendforce: A Kingston Digital vezeti a 2023-as viszonteladói SSD-listát
- vivo – A prémium mobiltechnológia új fejezete Magyarországon!
- A TCL NXTPAPER megváltoztatja, ahogyan olvasunk, írunk és alkotunk
- A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
- A megbízhatatlan készülékek tönkretehetik életed fő pillanatait
Bemutatkozik a GOmontir applikáció
Az Indonéziában már elterjedt GOmontir applikáció célja, hogy megkönnyítse a városi közlekedést az utasok és a szervizek összekapcsolásával. Az alkalmazás lehetővé teszi az esetleges jármű meghibásodások gyors és gördülékeny orvoslását, mindössze néhány gombnyomással.
Az applikáció sokoldalú felhasználhatóságának köszönhetően a szervizek adataik feltöltésével beregisztrálhatnak a GOmontir felületére, mely során a felhasználók aktuális helyzetük megadásával egyszerűen rátalálnak a pozíciójukhoz legközelebb található szervizre vagy szerelőre. Ezután a segítség helybe érkezik, a probléma elhárítása pedig költséghatékony és gyors.
Az applikáció ötlete két barát fejéből pattant ki, akik Indonézia robogóval és autóval zsúfolt utcáiból inspirálódva felismerték a sürgős segítségnyújtás hiányát és szükségességét. Mindezek mellett a több millió motorkerékpár és gépjármű, mely naponta az utakon közlekedik, rendszeres karbantartásra szorul, így a szervizek és műhelyek listáját egy adatbázisba gyűjteni ésszerű megoldásnak bizonyult.
A GOmontirnak azonban nemcsak felhasználói oldalról fontos a szerepe, de a kisebb, kevésbé ismert, esetleg félreeső helyeken található műhelyek számára ideális lehetőség értékes ügyfelek szerzésére, egy megbízható ügyfélkör kialakítására, költséges marketing stratégia alkalmazásának szükségessége nélkül.
Az applikáció letöltése után a regisztráció folyamata mindkét fél számára roppant egyszerű – a műhelyek esetében az adatok megadása, illetve a kínált szolgáltatások és lehetséges fizetési módok beállítása után a szerviz máris bekerül az adatbázisba. A felhasználók adataik regisztrálása után bármikor könnyedén foglalhatnak időpontot kedvenc szervizükbe, emellett bárhol megkereshetik az aktuális pozíciójukhoz legközelebb található műhelyt, így vészhelyzet esetén a segítség rövid időn belül a helyszínre érkezik. Ezután értékelhetik a szolgáltatást, mely által az alkalmazás továbbfejleszthető, valamint kialakul egy megbízható platform, ahol a felhasználók valós vélemények alapján tájékozódhatnak.