Kapcsolódó cikkek
- Rekord stream nézőszámmal zárt a SEA Games 2019 2019. december 12.
- Lezárult a K&H Magyar Nemzeti E-sport Bajnokság 3. évada 2021. október 14.
- Okosórás fizetési megoldás a K&H ügyfeleinek 2021. szeptember 29.
- Top FIFA játékosokkal indít az LV Esports Team! 2021. szeptember 28.
- E-sport Tudásbázis konferenciát rendez a HUNESZ 2021. szeptember 21.
- 12 millió forint összdíjazással elindult a Magyar Nemzeti E-sport bajnokság 2021. április 29.
- E-sport funkciót kapott a Huawei Intelligens Asszisztense 2021. március 23.
- Philips monitorok a PSG Esports stúdiójában 2021. február 21.
- AOC monitorokat használnak a Red Bull Racing Esports versenyzői 2021. február 14.
- Gamereknek áll a világ 2021. február 12.
Legfrissebb híreink
Számokban a K&H Magyar Nemzeti E-sport Bajnokság 3. évada
Magyarország leghosszabb ideig tartó virtuális versenysorozatát, a K&H Magyar Nemzeti E-sport Bajnokságot (K&H MN3B) 7 hónapon keresztül kísérhettük figyelemmel. Ezalatt szurkolhattunk a játékosoknak, csapatoknak és izgulhattunk, hogy milyen eredményekkel zárul egy-egy forduló, kik lesznek a továbbjutók és végül a győztesek. 2021 szeptember végén a VALORANT döntővel hivatalosan is véget ért a K&H MN3B. A 3. évadban hazánk legjobb e-sportolói 8 játékban, 12 millió forint összdíjazásért és természetesen a bajnoki címért küzdöttek meg egymással.
Először League of Legendsben hirdettek bajnokot, ahol a Lenovo Legion Honvéd csapata diadalmaskodott. A döntő legértékesebb játékosának járó díjat (MVP) Tóth "Kubu" Viktornak adta a szakmai zsűri. A nem várt fordulatokban, óriási küzdelmekben bővelkedő Rainbow Six Siege finálét a High Coast Esports nyerte. A csapattagok közül Budai “Hedsut” Szabolcs háromszoros, Juhász “DogeFather” Gábor és Vincze “W1oza” Zsombor kétszeres magyar bajnoknak mondhatja magát.
Igazán nagyszerű együttesek jutottak be a K&H MN3B Rocket League játék döntőjébe is, de csak egyetlen csapat távozhatott győztesként, ez pedig a Budapest Five volt. A K&H MN3B HPCL téli szezonjában az MTK Budapest bizonyult a legjobbnak, míg a tavaszi szezonban a Puskás Akadémia nyerte a bajnokságot.
Nagyon sok kiváló eredménnyel büszkélkedő e-sportoló jutott be Magyarország egyik legnagyobb FIFA versenyének döntőjébe. A HUNESZ FIFA Masters sorozatban végül Pavlovics “TheBoy” Márk aratott győzelmet PS4-en, Xbox One konzolon pedig Brandt “Brandti” Rajmond emelte magasba a virtuális kupát.
A K&H MN3B Sim Liga GTSport bajnokságot Blazsán Patrik kettős győzelemmel zárta és egyúttal tavalyi címét is megvédte. A K&H MN3B jó gyakorlóterep volt számára a Nemzetközi Olimpiai Bizottság hivatalos GTS versenyéhez is, amelyen a negyedik helyezést szerezte meg. Patrik mögött szorosan felzárkózva Szarka Zsolt és Báder Benjamin végeztek a második és harmadik helyen.
A K&H MN3B Sim Liga iRacing bajnokság futamai az utolsó percekig óriási izgalomban tartották a nézőket, ugyanis a profi szimulátor játékosokhoz egy valódi autóversenyző, a kétszeres Kamion-Európa bajnok Kiss Norbi is csatlakozott. Tóth Dávid lett az első, Danis Richárd a második, Kiss Norbi végül a bronzérmet szerezte meg a pontversenyben.
Az alapszakaszt és az elődöntőket követően a Wild Multigaming és az IPON Team Horizon Reapers csapatai jutottak be a K&H Magyar Nemzeti E-sport Bajnokság VALORANT fináléjába. 5 szoros mérkőzés után végül a Wild Multigaming 3:2-re nyerte a Nagydöntőt. A csapattagok közül Erdei “ikke” Martin lett az MVP, vagyis a döntő legjobb játékosa.
„Az e-sportolók az egész sorozat alatt hihetetlen eltökéltségről és elkötelezettségről tettek tanúbizonyságot” – nyilatkozta Horváth Magyary Voljč Nóra, a K&H Csoport kommunikációs vezetője. „A játékosok idén is kiváló egyéni teljesítményt nyújtottak, a meccseken pedig kiélezett küzdelmeket láttunk már a bajnokság legelejétől kezdve. Büszkék vagyunk rá, hogy a K&H már negyedik éve hozzájárulhat az e-sport, a sport leginnovatívabb ágának fejlődéséhez.”
„A K&H Magyar Nemzeti E-sport Bajnokság történetének eddigi leghosszabb versenyidőszakán vagyunk túl. A Magyar E-sport Szövetség az idei évadban is folytatta azt az építkezést, amellyel 2018-ban útjára indította a sorozatot. Idén fontos mérföldkő volt számunkra, hogy a liga rendszerű versenyszámokban csak jogi személyiséggel rendelkező szervezetek vehettek részt. A tavalyihoz képest 20%-kal nőtt a közvetítéseink egyedi nézőszáma. Kiemelném a VALORANT és a Rainbow Six döntő nézettségét, illetve a szimulátor játékok népszerűségének növekedését. Mindenkinek, aki a versenyekhez kapcsolódott.” – legyen az játékos, influencer vagy akár a háttérben a szervező csapat tagja –köszönjük a hétről hétre tartó helytállást és munkát! A győzteseknek és minden résztvevőnek ezúton is gratulálunk! – mondta Biró Balázs György a Magyar E-sport Szövetség elnöke.