Kapcsolódó cikkek
- Vodafone átállás: Az otthoni és mobil alapszolgáltatások zavartalanul működnek 2022. június 20.
- 5G-s fejlesztés hallássérülteknek 2022. június 16.
- Már Horvátországban is elérhető a Vodafone 5G roaming szolgáltatása 2022. június 8.
- Még stabilabb otthoni internetszolgáltatást biztosít a Vodafone új díjcsomagja 2022. május 5.
- Az európai közlekedésbiztonságot javítja a Vodafone 2022. április 10.
- Forradalmian új adatátviteli technológiát vezet be a Vodafone 2022. április 4.
- Ügyféligényekhez igazodó csomagokat kínál a Vodafone 2022. március 24.
- Mobilnetezést támogató akciót hirdetett a Vodafone 2022. február 16.
- Bemutatták az iSIM technológiával működő okostelefont 2022. január 21.
- 107.000 euróért kelt el a világ első SMS üzenete 2021. december 21.
Legfrissebb híreink
- Bepörög az őszi szüretszezon – Okostelefonnal még a borozás is jobb
- Az európai utazók 72%-a szeretné leküzdeni a nyelvi akadályokat a jobb utazási élményért
- Különleges színekben tündököl a Sony új fejhallgatója
- Technológia és testreszabhatóság – ezek lesznek a jövő edzéstrendjei
- Érkezik a LinkBuds Fit, a LinkBuds Open és a LinkBuds Speaker
Ismét elérhető az ügyintézés és az értékesítés a Vodafone-nál
A hatékonyabb, egységesebb ügyfélkiszolgálás érdekében a Vodafone Magyarország július 11-16. között informatikai átállást végzett, amely a tervezett időszakban sikeresen megtörtént és lezárult – az ügyfelek ismét minden ügyintézési, értékesítési és egyéb érintett speciális szolgáltatást elérnek. Az átállásnak köszönhetően a Vodafone ügyfelei a továbbiakban az új ügyfélkiszolgáló rendszert vehetik igénybe, amely egyaránt elérhető a szolgáltató weboldalán az önkiszolgáló felületen, valamint a MyVodafone applikációban.
Ahogyan arról a Vodafone Magyarország előzetesen számos kommunikációs csatornán tájékoztatta előfizetőit, július 11-16. között a szolgáltatónál a hatékonyabb ügyfélkiszolgálást célzó informatikai átállás zajlott, ez idő alatt bizonyos ügyintézési és értékesítési szolgáltatások nem voltak elérhetőek az ügyfelek számára. Ugyanakkor a munkálatok ideje alatt az alapszolgáltatások, így az otthoni (vezetékes TV, internet, telefon) szolgáltatások és a mobil hívások indítása/fogadása, az SMS küldés/fogadás, az adathasználat végig elérhetőek voltak.
Az átállás az említett időszakban sikeresen megtörtént, a telefonos ügyfélszolgálat és a shopok mellett már a továbbiakban az új ügyfélkiszolgáló rendszerben is – a szolgáltató weboldalán az önkiszolgáló felületen és a MyVodafone applikációban egyaránt – az ügyfelek immár minden ügyintézési és értékesítési szolgáltatást elérnek. Az átállás gyakorlatilag a Vodafone-UPC integráció utolsó lépése volt, melynek eredményeképp a Vodafone Magyarország teljes mértékben konvergens digitális szolgáltatóvá vált.
A Vodafone ezúton is köszöni az ügyfelek megértését és türelmét.