Legfrissebb híreink
- Forradalom a tartalomgyártásban: ezeket tudja az új One UI 8.5
- Palma 2 Pro: A mobil ePaper, ami követi a ritmusod
- Profiknak és gamereknek: a be quiet! új PC-házai és ventilátorcsomagjai
- Két év alatt 30 ezer felújított mobil talált gazdára a Telekomnál
- A Kingston újra a csúcson: 2024-ben is piacvezető SSD-gyártó
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme:
A digitalizáció folyamata Magyarországon a kis- és középvállalkozások (KKV) szegmensében is előrehaladóban van. Az okostelefonok és a felhőalapú technológiák terjedése, valamint az állami támogatások lehetővé tették a KKV-k számára, hogy könnyebben hozzáférjenek a digitális eszközökhöz és szolgáltatásokhoz.
Az egyszerűbb ügyintézést biztosító online platformok és a hatékonyabb üzleti folyamatokat támogató szoftverek használatának terjedése javította a vállalkozások hatékonyságát. A vállalati adatok elektronikus tárolása és kezelése, valamint a mobilalkalmazások használata is hozzájárult a digitalizáció folyamatának előrehaladásához.
Ezzel együtt azonban a digitális készségek hiánya még mindig nehézséget jelent számos KKV számára. Az állami szerepvállalás és a szektor szereplőinek összefogása szükséges ahhoz, hogy a KKV-k valóban ki tudják használni a digitális technológiák előnyeit.