Kapcsolódó cikkek
- 7. generációs P5 processzorral jönnek az új Ambilight televíziók 2023. február 8.
- Kutatás: ennyit tévéznek a magyarok 2022. november 25.
- Szövetborítást kapott az LG új televíziója 2022. november 23.
- Extra idény jön a tévévásárlások terén 2022. november 18.
- Jó hír a gamereknek: Előrendelhető az LG OLED Flex 2022. november 17.
- Érdekességek a vasárnap kezdődő labdarúgó-világbajnokságról 2022. november 15.
- Jön a foci-vb! Hogyan válasszunk tévét sportnézéshez? 2022. október 31.
- Újabb mini-LED széria a magyar piacon 2022. október 14.
- A Xiaomi új termékei élménytelibbé teszik az életünket 2022. október 4.
- Sportmód és FIFA applikáció a Hisense új tévéin 2022. szeptember 11.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Első helyen áll a Hisense a globális tévé-értékesítésben
Több mint 2,3 millió tévékészüléket értékesített partnereinek világszerte a Hisense tavaly decemberben, globális szinten pedig közel 24,5 millió készüléket adott el 2022-ben a vállalat. Az egész éves folyamatos eladásnövekedésnek köszönhetően a Hisense nemcsak a saját márkatörténetében ért el rekordot, hanem a globális tévépiacon is az első helyre küzdötte fel magát a tavaly decemberi hónapot tekintve.
Rekordmagas eladási számokat produkált a Hisense globális szinten 2022-ben – derül ki az AVC Revo piackutató intézet legfrissebb jelentéséből. A „Global TV Brand Shipment Monthly Data Report” szerint a Hisense olyan mértékben növelte az eladásait a világpiacon, hogy decemberben minden versenytársát maga mögé utasította a globális tévé-értékesítésben.
Dupla rekord az eladásban
Az AVC Revo korábbi jelentése szerint a globális televíziópiac eladásai 2022-ben nyolc egymást követő hónapban is csökkentek, a kumulált globális tévészállítások pedig 5,9 százalékkal estek vissza 2022 első három negyedévében, ami évtizedes mélypontot jelent a szegmensben.
Ezzel szemben a Hisense eladásai rekordot döntöttek globális szinten: 2022 január és októbere között tizennyolc százalékos eladásnövekedést tudhatott magáénak a vállalat, amelynek eredményeképpen a világ második legnagyobb tévé-értékesítőjévé vált, de ezzel nem állt meg a látványos növekedés.
A tíz hónap alatt elért rekord után decemberben újabb történelmi csúcsot ért el a Hisense: példátlan mennyiségű, 2,326 millió darab tévékészüléket adott el az év utolsó hónapjában, így az elsőszámú globális tévé-értékesítővé vált. A decemberi eladásokkal együtt összesen közel 24,5 millió tévét adott el a Hisense világszerte 2022-ben.
A vállalat globális jelenléte egyre erősebb: piaci részesedése 12,06 százalék, amellyel a második legnagyobb szereplő a televíziópiacon. A volumennövekedés különösen Európában, Japánban és a feltörekvő piacokon volt jelentős a tavalyi év során: a Kínán kívüli piacokra történő szállítás jelentősen, 12,2 százalékkal nőtt az előző évhez képest.
Prémium megoldások
Kovács Kinga szerint a Hisense-termékcsaládok folyamatos, magas szintű fejlesztése és a legfejlettebb technológiák használata egyaránt hozzájárultak az eladások látványos növekedéséhez és az új rekord megszületéséhez. A Hisense marketingvezetője hozzátette, a Hisense számára kiemelten fontos az ügyfélélmény, ezért mindig arra törekednek, hogy prémium megoldásokat nyújtsanak a fogyasztóknak és minél több felhasználóhoz eljussanak.
A Hisense nemrég, a CES (Consumer Electronic Show) 2023 kiállításon mutatta be legújabb termékcsaládját: többek között lerántották a leplet az új ULED tévékről és az új, csúcskategóriás lézertévékről is, de a közeljövőben a vásárlók új QLED, mini-LED és OLED okostévékre is számíthatnak majd a vállalattól.
Növekvő európai szerep és szponzorációk
Az egyre jelentősebb globális szerepvállaláshoz olyan együttműködések is hozzásegítették a márkát, mint például a 2022-es katari FIFA-világbajnokságon való hivatalos szponzori megjelenés, amely példátlan növekedést hozott a brand számára. Emellett az UEFA, a Paris Saint-Germain, az Internationale Milano, és a Nemzetek Ligájának folyamatos szponzorálása is új szintre emelte a cég globalizációs törekvéseit.
A vállalat jó úton halad afelé, hogy Európa egyik vezető gyártójává váljon a fejlett funkciókkal rendelkező háztartási gépek és szórakoztató elektronikai eszközök szegmenseiben, hiszen nemcsak az ázsiai piacokon, hanem a velenjei gyárnak köszönhetően Európában is egyre jelentősebb eredményeket ér el. A Hisense Europe jelenleg 27 értékesítési egységgel, három termelési központtal és négy K+F központtal rendelkezik Európa-szerte.