Mérföldkő dominos ügyfeleknek

Kütyü Magazin - 2024. augusztus 1.

A Magyar Telekom idei fejlesztései közé tartozik az eSIM technológia bevezetése a feltöltőkártyás szolgáltatással rendelkező szegmensnek. Az ügyfelek számára lehetővé vált, hogy fizikai SIM-kártya nélkül használhassák mobil eszközeiket és a telekommunikációs vállalat szolgáltatásait.  

A Magyar Telekom mindig arra törekszik, hogy ügyfelei számára az új technológiákat a lehető legkényelmesebb és legegyszerűbb módon tegye elérhetővé. Ennek egyik mérföldköve az eSIM technológia bevezetése a feltöltőkártyás ügyfelek számára.  

Bevezetés és biztonság

A bevezetés első lépéseként a dominos ügyfelek a meglévő fizikai SIM-kártyájukat tudják átváltani eSIM-re, amit bármikor elvégezhetnek az otthon kényelmében online, a Telekom alkalmazásban, vagy személyesen a Telekom üzletekben. Az ügyfelek így nagyobb biztonságban tudhatják a készüléküket: az eSIM-et nem lehet fizikailag kivenni a telefonból, így lopás esetén azonnal letiltható és könnyen meg is található. Az eSIM-mel rendelkező készülék addig a hálózaton marad, amíg le nem törlik róla az adott előfizetést. Ahhoz azonban, hogy mások ne tudják törölni az eSIM-et a készülékből, fontos, hogy mindig használjunk biztonsági zárat – hívta fel a figyelmet a Telekom.

 

 

Ha céges a telefon

Az eSIM többek között azoknak jelenthet kényelmes megoldást, akik több előfizetést is használnak, például cégeset és magánt is. Ők mostantól egy készülékhez több SIM-et is hozzáadhatnak. Ha eSIM képes a készülékük, nem kell két eszközt maguknál tartaniuk. 

Ha pedig van a családban gyerek, de a szülők még nem szeretnének neki telefont adni, akkor ő egy eSIM-képes okosórával biztonságban tudható, hiszen így látható, hogy éppen merre tartózkodik. 

Fenntarthatósági szempontok

„A eSIM bevezetése nem csupán egy technológiai fejlesztés; egy új korszak kezdetét jelenti a dominos ügyfeleink számára.  Különösen előnyös azoknak, akik több készüléket használnak, vagy gyakran utaznak, mivel lehetővé teszi az egyszerűbb szolgáltatásváltást és a különböző számok zökkenőmentes kezelését” – mondta Gábor-Balogh Betty, a Telekom lakossági szolgáltatások marketingigazgatója.

Hozzátette, az újítás javítja a felhasználói élményt és a fenntarthatósághoz is hozzájárul, csökkentve a fizikai SIM-kártyák előállításához és szállításához szükséges erőforrásokat. Ez összhangban van a Telekom felelősségvállalási és környezetvédelmi céljaival. 

Vissza