Kapcsolódó cikkek
- A Yettel termékei már a Wolt-on is elérhetők 2025. március 20.
- A Yettelé a leggyorsabb mobilinternet Magyarországon 2025. március 11.
- Elindult a Nagy Diák TudatosNet Teszt 2025. február 14.
- A digitalizáció és az AI alapjaiban formálhatja át a párkapcsolatokat 2025. február 14.
- Indul a második országos Nagy Diák TudatosNet Teszt 2025. február 10.
- Síelés, szánkózás, túrázás: hasznos tippek külföldi utazásra 2025. január 15.
- Friss adatok: az internet és a tévézés is az ünnepek szerves része volt 2025. január 10.
- A Yettel meghosszabbítja a Yepp tarifa kedvezményes havidíját és új, ingyenes próbaidőszakot vezet be 2024. november 13.
- Yettel: Rugalmasan kombinálhatók a kedvezmények 2024. október 23.
- A kis-, közép- és nagyvállalatoknak is jó hírt hoz a Yettel 2024. október 1.
Legfrissebb híreink
- Fenntarthatósági tanúsítvánnyal érkezik a legújabb Philips ívelt monitor
- Fedezd fel a Samsung legújabb porszívóját: Erősebb és okosabb, mint valaha
- Túlélő karórák extrém körülményekhez
- Vivo X200 Ultra: Az okostelefonok új királya a Boao Fórumon
- iF Design Award: A ViewSonic legújabb díjnyertes termékei
Saját stúdiót kapott a Yettel videó- és podcastsorozata

Új formátummal és friss koncepcióval tér vissza a Kibontó, a Yettel videósorozata, amely mostantól podcastként is elérhető. Az első epizód március 26-án debütál, és az új műsor a Yettel irodaházában kialakított saját stúdiójában készült. A sorozatban a nézők és hallgatók egyaránt találkozhatnak technológiai trendekkel, üzleti megoldásokkal, és bepillantást nyerhetnek a fejlesztések kulisszái mögé is.
A négy éve indult Kibontó sorozat megújult formátumban és tartalommal tér vissza. Az új műsor már nem csupán a technológiai fejlődésről szól, hanem arról is, hogyan képes egy vállalat az emberek technológiai partnereként értéket teremteni a digitális világban.
A tartalomgyártás aranykorát éljük, ahol a sikeres történetek létrehozása már nem csak a médiavállalatok és influenszerek privilégiuma: a márkák és vállalatok egyre inkább felfedezik a saját tartalomgyártás, például videósorozatok és podcastok, értékét, amely segíthet elérni a célcsoportjukat.
„A márkakommunikációban már nem a hagyományos reklám dömping dominál, hanem az a képesség, hogy proaktívan és reaktívan párbeszédet folytathatunk a közönségünkkel. Büszke vagyok arra, hogy csapatunk kezdeményezésére új stúdiónkban podcastokat, vodcastokat és más, magas színvonalú belső kommunikációs tartalmakat is készíthetünk” – nyilatkozta Kovács András Péter, a Yettel márka- és marketingkommunikációs igazgatója.
A Yettel irodaházában kialakított stúdió nem csupán kreatív tér, hanem egy dinamikus alkotóműhely, ahol a technológia és a történetmesélés találkozik. A stúdió a legmodernebb technológiai megoldásokkal van felszerelve, és dizájnja a márka vizuális irányvonalát ötvözi a tartalomfogyasztói igényekkel. A YouTube-on és Spotify-on elérhető sorozat házigazdái Lenzsér Olivér YouTuber és riporter, valamint Szénási Tamás, a Yettel munkatársa, aki a Kibontó korábbi évadainak egyik házigazdája volt. A stúdió nemcsak a Kibontó, hanem a tartalomgyártással foglalkozó Yettel-es kollégák számára is rendelkezésre áll.
A megújult Kibontó első részében a saját igények szerint összeállítható Full szolgáltatáscsomag kerül a középpontba. A második epizód a Yepp szolgáltatásról szól, amely korlátlan belföldi adatkeretet biztosít hűségidő nélkül. A két házigazda beszélgetni fog a szolgáltatás fejlesztési hátteréről Tar Balázs Digital Solution Managerrel.
Az első epizód – amely március 26-án 16:00 órakor debütál a Yettel YouTube-csatornáján – készítéséről egy kulisszák mögötti werkfilm is készült, amely betekintést nyújt a megújult sorozat tartalmi és vizuális világába.
English Summary
The Yettel podcast series Kibontó returns with a new concept and format. Debuting on March 26, the series is now available in both video and podcast formats. Filmed in Yettel’s newly built studio, it explores technological trends, business solutions, and offers insights behind the scenes of various developments. Hosted by Lenzsér Olivér and Szénási Tamás, Kibontó showcases how companies create value as technological partners in the digital space.