Kapcsolódó cikkek
- Kameravégre került az LG Optimus Vu, a 3D Max és a 4X HD [Videó] 2012. február 24.
- Beszédes nevű csúcsmobil – LG Optimus 4X HD 2012. február 23.
- Android és 3D – LG Optimus 3D Cube 2012. február 22.
- Érkeznek az LG L szériás mobiljai 2012. február 21.
- LG Optimus LTE Tag: az NFC előnyeivel 2012. február 20.
- LG Optimus Vu: hivatalosan is 2012. február 19.
- Kézben az LG Miracle [Videó] 2012. február 17.
- Szupergyorsnak ígérkezik az LG X3 2012. február 16.
- Edward Norton és Daria Werbowy a PRADA phone by LG 3.0 arcai 2012. február 14.
- Lencsevégen az LG Optimus 3D 2 2012. február 14.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Hazai ügyfélszolgálat-bővítés az LG-nél
Úgy látszik, az LG nem a levegőbe beszél, amikor azt állítja, számára fontos, hogy az ügyfelei hosszú távon elégedettek legyenek. Ezt szem előtt tartva a gyártó kibővítette ügyfélszolgálati hálózatát, illetve kifejlesztett egy vadonatúj terméktámogatási rendszert, a Remote Call alkalmazást.
Az LG ügyfeleknek már régóta gyors helyszíni megoldást kínál készülékeikkel kapcsolatos problémáikra a QRS (Quick Repair Service), mely eddig az oszág 10 különböző pontján volt elérhető. Az LG legfrissebb sajtóközleménye szerint szervizpontjainak száma 26-ra emelkedett, ami hatalmas előrelépés , mivel így jelentősen megkönnyítik a technikai tanácsadásra, telefonjuk egyszerűbb javittatására, szoftverfrissítésére szoruló felhasználó dolgát. Ha a hiba kijavítása a készülék központi szervízbe való továbbítását kívánja meg, az ügyfélszolgálati pontok cserekészüléket biztosíthatnak minden ügyfélnek.
A Remote Call alkalmazás az LG által kifejlesztett, egyedi ügyféltámogató rendszert testesíti meg. Az alkalmazás által a telefonok beállításaiban és öszes funkciójában magát kiismerő LG ügyfélszolgálati munkatárs képes távolról - Wi-Fi, vagy 3G kapcsolaton keresztül - belépni a mobiltelefonba, és - természetesen külön engedélykérés után - elvégezni a megfelelő műveleteket. Gondoljunk csak bele, mennyi idő spórolható meg ezzel a módszerrel! Nem kell hosszadalmas telefonos utasításokat követni, a beállításokat biztos kezekben tudhatjuk (véleményem szerint a szolgáltatásért rengetegszer fognak hálálkodni azok a középkorú és idősebb emberek, akik alapvetően ódzkodnak a technika vívmányaitól). Amiatt sem kell aggódnunk, hogy tudtunk nélkül a személyes tartalmainkat böngészgeti az LG kollégája munka közben, mivel csak külön engedély birtokában férhet hozzá ezekhez. Az engedélyezés az adott menüpontba való belépés előtt történik a készülék kijelzőjén megjelenő párbeszédablak segítségével, szóval valóban a kezünkben tarthatjuk a dolgainkat.
A szolgáltatás ingyenesen lesz elérhető a 2.3 verziószámú Android Gingerbread frissítéssel ellátott LG készülékekkel, közülük először az Optimus 2X-szel.