Legfrissebb híreink
- Beépített Google TV rendszerrel érkeznek az új ViewSonic projektorok
- Öt új karórát mutatott be a Casio
- Samsung: Az otthoni eszközök hálózaton keresztüli frissítései számos új funkciót tesznek elérhetővé
- A Kingston hamarosan bemutatja az Intel 800-as szériás lapkakészlethez készült CUDIMM-moduljait
- Légbuborékos fóliával bevont kocsmával lepte meg a focirajongókat Barcelonában a HONOR
Növelte előnyét az iPad a kínai táblagéppiacon
A táblagépek kínai piacán 72,6 százalékos részesedést szerzett az Apple iPad-je 2012 második negyedévében, az Analysys International friss jelentése szerint az első negyedévhez képest az amerikai tablet eladása meghaladta a 20 százalékot.
A Kínában is immár teljes névhasználati joggal rendelkező Apple táblagépe mögött - jelentős lemaradással - a világ második legnagyobb PC gyártója, a kínai Lenovo tabletje következik 8,38 százalékkal. A harmadik helyezett a Samsung terméke 3,59 százalékos részesedéssel, amit a második negyedévben - éves bázison - 7,69 százalékos többletértékesítéssel ért el.
Az iPad új generációja a kínai fogyasztók számára lényegében a második negyedévben vált hozzáférhetővé, s erre az időszakra esett az iPad 2 árának csökkentése is - magyarázta a kereskedelmi adatokban megmutatkozó tendencia okait az Analysys International elemzője.