Legfrissebb híreink
- Magyar játékosokkal a csúcson: itt a T-esport Bajnokság döntője a PlayIT Show-n
- Profikra szabva: a Sony bemutatja új kültéri fotós kiegészítőit
- A holnap hálózatai ma születnek – Ericsson 6G Labor nyílt a fővárosban
- Még van idő jelentkezni az „Az Év Honlapja” pályázatra!
- Note Air5 C: A digitális alkotás új generációja
Növelte előnyét az iPad a kínai táblagéppiacon
A táblagépek kínai piacán 72,6 százalékos részesedést szerzett az Apple iPad-je 2012 második negyedévében, az Analysys International friss jelentése szerint az első negyedévhez képest az amerikai tablet eladása meghaladta a 20 százalékot.
A Kínában is immár teljes névhasználati joggal rendelkező Apple táblagépe mögött - jelentős lemaradással - a világ második legnagyobb PC gyártója, a kínai Lenovo tabletje következik 8,38 százalékkal. A harmadik helyezett a Samsung terméke 3,59 százalékos részesedéssel, amit a második negyedévben - éves bázison - 7,69 százalékos többletértékesítéssel ért el.
Az iPad új generációja a kínai fogyasztók számára lényegében a második negyedévben vált hozzáférhetővé, s erre az időszakra esett az iPad 2 árának csökkentése is - magyarázta a kereskedelmi adatokban megmutatkozó tendencia okait az Analysys International elemzője.