Kapcsolódó cikkek
- Már szolgáltatásokért is lehet fizetni PayPal-lal 2012. február 28.
 - Feltöltőkártyát bocsát ki a PayPal 2012. december 14.
 - Már Magyarországon sem szükséges bankkártya a PayPal fizetésekhez 2012. november 3.
 - Új mobil fizetési rendszer a Starbucks kávéházakban 2012. október 6.
 - Már nyaralót is vettünk mobilról 2012. szeptember 27.
 - A PayPal bevezette a mobiltelefonos bolti fizetést 2012. május 31.
 - A mobiltárca kiválthatja a készpénzes és bankkártyás fizetést 2012. május 23.
 - Vonatjegyet is lehet venni mobiltelefonnal 2012. május 10.
 - TaPassz: Újabb érintés nélküli fizetőeszköz a TakarékPontnál 2012. március 22.
 - Megduplázta becslését a PayPal: 7 milliárd dollár mobileszközökön keresztül 2012. január 12.
 
Legfrissebb híreink
- 8 TB-os szörnyeteggel bővült a Kingston FURY Renegade G5 SSD család
 - Gyors, rugalmas, megbízható – így dolgozik a QNAP legújabb NASbookja
 - Arx 500 White ARGB – Az elegancia és teljesítmény tökéletes harmóniája
 - Térerő mindenhol: miért bosszant a gyenge mobil-lefedettség?
 - A jövő iPadje már elérhető a Magyar Telekomnál
 
A PayPal a legismertebb digitális- és mobilfizetési platform
		A Yankee Group és a ComScore nemzetközi piackutató cégek egymástól független tanulmányai szerint is messze a PayPal digitális pénztárcája a legismertebb platform az Egyesült Államokban.
Damien Perillat, a PayPal regionális ügyvezetője szerint a siker egyik kulcsa, hogy a megoldás nem kötődik bizonyos eszközökhöz, hanem felhő alapon működik, így szinte bárhol és bármikor rendelkezésünkre áll: „A digitális pénztárcák számos módon elérhetőek, használhatjuk őket számítógépünkről, telefonunkról, vagy táblagépünkről. Az érzékeny pénzügyi- és személyes információk ezáltal nem tárolódnak egyetlen eszközön sem, azokat a PayPal biztonságos rendszere őrzi. Így annak veszélye, hogy az adatok illetéktelen kezekbe kerüljenek, drámian lecsökken annélkül, hogy a felhasználók bármit is veszítenének a szolgáltatás funkcionalitásából vagy rugalmasságából” – mondta el Damien Perillat.
A Yankee Group  kutatása szerint a PayPal mobilfizetési megoldását a megkérdezett amerikaiak 11,97%-a használja, jóval megelőzve a Starbucks és a Google Wallet szolgáltatásait. A felmérés szerint a PayPal népszerűbb az Államokban, mint a lista következő hét fizetési alkalmazása együttvéve.
 
A ComScore  kutatása rámutat arra, hogy az amerikaiak háromnegye a digitális pénztárcát a PayPallel azonosítja, és közülük minden második megkérdezett használja is a szolgáltatást. Bár a mobileszközökről történő fizetések jelentős része az Egyesült Államokban megy végbe, népszerűségük növekedése egyértelműen érzékelhető kelet-közép európai régióban is. A Magyarországot is magában foglaló területen jelenleg minden negyedik PayPal tranzakció történik mobileszközökön keresztül.
A PayPal folyamatosan azon dolgozik, hogy rendszerét a legmegbízhatóbb védelemmel lássa el, ezért a vállalat a közelmúltban belépett a FIDO szövetségbe (Fast Identity Online), amely nemrégiben mutatta be a hagyományos jelszavak helyére pályázó, új online azonosító rendszerét.  A platform megoldást jelenthet arra a problémára, hogy a felhasználók számos különböző hozzáférésükhöz ugyanazt a jelszót, vagy nagyon hasonló jelszavakat használnak, így könnyítve meg az adathalászok dolgát.