Kapcsolódó cikkek
- Okostelefonon is elérhető a könyvtár Tatabányán 2013. március 26.
- Spórolni is segít az okostelefon 2013. március 9.
- Internetmegosztás egy előfizetéssel két SIM kártyán 2013. március 10.
- Alkalmazásvásárlás mobilegyenlegre, elsőként a Telenornál 2013. március 1.
- HD minőségben telefonálhatnak a Telenor ügyfelei 2013. augusztus 30.
- Elindult a Mobiltárca alkalmazás tesztelése 2013. július 5.
- mydlink Radio – Ingyenes zenei alkalmazás iPhone-ra és Androidra 2013. június 17.
- Korlátlan beszélgetés és 0 forintos mobilok a Telenortól 2013. május 9.
- Telefonnal irányítható vécét mutatott be egy japán cég 2013. április 17.
- Telekom: két új korlátlan beszélgetést és SMS-eket tartalmazó díjcsomag 2013. március 27.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Mobilszolgáltatást indított a Mol – Mol Mobile
Saját márkás mobilszolgáltatást indított hétfőn a Mol Nyrt. a Magyar Telekom hálózatára támaszkodva. A Mol Mobile szolgáltatást a társaság töltőállomásain lehet megvásárolni, a készülékkínálatban az induláskor hagyományos és érintőképernyős Samsung készülékek lesznek elérhetőek.
A két vállalatcsoport között az idén júliusban létrejött stratégiai együttműködés keretében kialakított szolgáltatás az olajvállalat szerint a Multipont Törzsvásárlóknak járó feltöltési kedvezmények, illetve az országos kúthálózatnak köszönhető könnyű elérhetőség miatt lehet vonzó az ügyfeleknek.
A régió olajipari vállalatai közül elsőként a Mol jelenik meg a mobilkommunikációs piacon, és a tervek szerint ez a szolgáltatás hamarosan regionálisan is elérhető lesz - fejti ki Horváth Dori Jenő, a Mol magyarországi kiskereskedelmi igazgatója a közelményben.
A közlemény szerint a lépés illeszkedik a Mol magyarországi stratégiájába, amely bővíteni kívánja a töltőállomásokon kínált szolgáltatások körét. Ennek keretében indult például a Magyar Postával közösen a Postapont szolgáltatás, a kerékpárosokat megcélzó bringaprogram és a használt sütőolaj begyűjtését célzó akció is.
Christopher Mattheisen, a Magyar Telekom vezérigazgatója és Hernádi Zsolt, a Mol elnök-vezérigazgatója júliusban írtak alá egy stratégiai megállapodást a két vállalat között. A megállapodás az értékesítés, a kiskereskedelem, az energia-kiskereskedelem és az informatika területét érintő együttműködésekről szól. A stratégiai dokumentum többek között szándéknyilatkozatot is tartalmaz a különböző kis- nagykereskedelmi szolgáltatások bővítéséről és további kereskedelmi együttműködések lehetőségeiről, valamint az informatikai és távközlési szolgáltatások területéről. Emellett a két vállalat megvizsgálja, hogyan tud a jövőben együttműködni a régiós piacokon.