Kapcsolódó cikkek
- Látvány és hangzás a Szigeten 2013. augusztus 8.
- Látvány és hangzás a Szigeten 2013. augusztus 8.
- Elérhető a BlackBerry Messenger iOS és Android verziója 2013. október 22.
- Elérhető a BlackBerry Messenger iOS és Android verziója 2013. október 22.
- Bárhonnan hozzáférhetünk PC-nkhez a Microsoft új alkalmazásával 2013. október 21.
- Bárhonnan hozzáférhetünk PC-nkhez a Microsoft új alkalmazásával 2013. október 21.
- BitLock – okostelefonnal is feloldható a biciklizár 2013. október 21.
- BitLock – okostelefonnal is feloldható a biciklizár 2013. október 21.
- Ismét indul az Ericsson alkalmazásversenye 2013. október 18.
- Ismét indul az Ericsson alkalmazásversenye 2013. október 18.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Okos alkalmazás álláskeresőknek
A CV Online saját mobilalkalmazást mutatott be, hiszen fontosnak tartják, hogy komoly piaci szereplőként erre a területre is megfelelő figyelmet fordítsanak. az app az oldalllal szerves egésszé összeállva áll az álláskeresők rendelkezésére.
Magyarországon közel 120% a mobiltelefonok penetrációja, ez azt jelenti, hogy minden egyes állampolgárra legalább 1,2 készülék jut. Míg néhány éve mindenki árgus szemekkel figyelte, hogy mi fog történni abban a pillanatban, amint elérjük a 100%-os lefedettséget, addigra ma már egészen más mérőszámok tartják izgalomban a szakmabelieket.
Az egyik ilyen az okostelefon-penetráció. Míg tavaly ez a szám hozzávetőleg 22% körül mozgott, addig idénre felkúszott 34%-ra és jó eséllyel bőven 40% körül leszünk jövő tavaszra. A kérdés az, hogy ki, hogyan reagál erre. Elég csupán egy mobil, vagy reszponzív oldal? Megengedhető, hogy egy komoly piaci szereplő applikáció nélkül legyen jelen a piacon? Esetleg az app-only modell nyereséges lehet Magyarországon?
Az idő, a gazdasági környezet és a felhasználók ezekre a kérdésekre is választ adnak majd, azonban az biztos, hogy a Cvonline.hu-t nem a szükségszerűség vezette el odáig, hogy saját mobilalkalmazást gyártson.
Már a specifikálás során olyan irányelveket és követelményeket fektettek le, melyben az app nem csupán vadhajtása a portálnak, hanem azt kiegészítve, azzal szerves egésszé összeállva áll az álláskeresők rendelkezésére.
Az alkalmazás táblagépeken is működik
Ez a proaktív hozzáállás vezette őket akkor is, mikor megírták a teljes feature (újdonság) listájukat. A piacon jelenlévő összes magyar nyelven elérhető applikációt megnézték, és látták, hogy mi nem működik, hogy hol lehetne javítani és mivel lehetne a felhasználói élményt a lehető legjobbá tenni.
Funkciólista:
- Jelentkezés az appon belül
- Push üzenetek a legfrissebb munkalehetőségekkel
- Részletes kereső
- Helyzetfüggő keresés
- Hírek
- Állásértesítő email-szolgáltatás
- Elmentett állások
- Mobil regisztráció
- Belépés meglévő felhasználónévvel
Az alkalmazásunk megjelenése az első fontosabb lépés abba az irányba, hogy okostelefonos felhasználóiknak is megadják az őket megillető figyelmet és törődést. Már most tudják, hogy az első néhány frissítésben milyen funkciókkal fogják gyarapítani a Cvonline.hu applikációt, és az is tisztán körvonalazott, hogy a következő évben milyen stratégia nyomán haladnak majd.