Kapcsolódó cikkek
- Alkalmazásvásárlás mobilegyenlegre, elsőként a Telenornál 2013. március 1.
- Szerelemlakat – Valentin napi játék a T-Mobile-nál 2013. február 13.
- Óriási akciókkal indítja a telet a Telenor 2012. november 15.
- bwin: iPad-ről elérhető pókeralkalmazás 2012. április 3.
- A Nintendo frissítette 3DS kézikonzoljait 2014. szeptember 2.
- Huawei: négy év alatt közel félmilliárd euró 5G fejlesztésre 2014. szeptember 2.
- Augusztus 20-tól ballonról szórja a 4G-t a Telenor 2014. augusztus 19.
- Jól járnak a Telenor kártyás ügyfelei 2014. augusztus 15.
- Ingyen nézhetjük a Foci VB hátralévő meccseit a MyTV-n 2014. július 4.
- A Telekom és a Telenor is csökkenti a roamingdíjakat 2014. június 13.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Már Facebookon is feltölthetik egyenlegüket a Telenor ügyfelei
A Telenor megújult feltöltőkártyás ajánlataival párhuzamosan új, a hazai piacon egyedülálló kényelmi funkciót vezetett be előfizetői számára. A kártyás ügyfelek ezentúl a telekommunikációs cég Facebook oldalán keresztül is feltölthetik egyenlegüket.
A Telenor az első hazai mobilszolgáltató, amely lehetővé teszi, hogy kártyás ügyfelei a legnépszerűbb közösségi oldalon keresztül töltsék fel mobil-egyenlegüket. A Telenor Facebook-oldalán elérhető „Minden feltöltés #KIRÁLYSÁG” alkalmazásban csupán a feltölteni kívánt egyenleghez tartozó telefonszámot kell megadni, kiválasztani a feltöltési címletet és a hozzá járó Extra kedvezményt, végül online bankkártyás fizetéssel könnyedén befejezhető a feltöltés.
A Telenor a közösségi média csatornák aktív használatával az új funkció mellett az online ügyintézést is kényelmesebbé tette ügyfelei számára. A közösségi ügyfélszolgálat hatékonyságát egy nyilvános időmérő, a Speed-O-Meter alkalmazás jelzi – szintén a cég Facebook oldalán. Az elmúlt 1 óra átlagos válaszidejét mutató érték révén a felhasználók megtudhatják, hogy feltett kérdésükre mennyi időn belül számíthatnak válaszra. A Telenor közösségi ügyfélszolgálata reggel 8 és este 10 óra között a kérdések 86%-át 15 percen belül válaszolja meg, ezzel kiemelkedően magas szolgáltatási színvonalat nyújt.
„A Telenor Facebook-oldala egyre népszerűbb ügyintézési csatornának számít. A visszajelzésekből azt is tudjuk, hogy sokan elsősorban a közösségi oldalt használják mobilnetezésre, ezért folyamatosan olyan innovatív megoldásokon dolgozunk, amelyekkel előfizetőink kényelmét biztosíthatjuk ezeken a felületeken. – mondta el Kutas István, a Telenor vállalati kommunikációs igazgatója.
Az új fejlesztés időzítése egybeesett a mobiltársaság augusztusban megújult feltöltőkártyás ajánlatainak bemutatásával. Az új csomagokkal az előfizetők most még többet mobilnetezhetnek, mert minden kártyás ügyfél – tarifacsomagtól és a feltöltés összegétől függetlenül – belföldön felhasználható extra adatkeretet kap.
Az új ajánlatokhoz kapcsolódóan a Telenor közösségi fotópályázatot indít: a Facebookon és az Instagramon #királyság hashtaggel feltöltött fotók készítői értékes ajándékokat nyerhetnek. További részletek magában a Facebook appban találhatók.