Kapcsolódó cikkek
- Keret nélkül érkezik a ZTE Nubia Z9 2015. április 8.
- Hosszú üzemidejű EVOLVEO strapamobil – Strongphone D2 mini 2015. április 8.
- Újabb fotókon az Oppo R1 utód 2015. április 3.
- A Vodafone-nál már előrendelhető a Samsung Galaxy S6 és S6 edge 2015. április 3.
- Európába érkeznek az új ASUS termékek 2015. április 3.
- HTC One M8s – a prémiumkategória alatti versenyző 2015. április 2.
- Chrome OS fut a Google miniszámítógépén 2015. április 2.
- Videón a BlackBerry Leap 2015. március 31.
- Több tucat további készüléken lesz elérhető a Windows 10 mobil kiadásának előzetese 2015. március 30.
- Honor Holly – jó felszereltégű és árú mobil a hazai piacon 2015. március 27.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
30 milliós okostelefon-eladást célzott meg az Asus
Az Asus idei tervei között szerepel, hogy idén 30 millió okostelefont adnak el. A kínai piac kulcsfonosságú területnek számít.
Alig két hete jelent meg az Asus Zenfone 2 széria hivatalosan Kínában, majd nem sokkal ezután Európában, az indiai piacon pedig április 13-ra tervezik az indulást. Az ilyen világméretű terjeszkedés és a széria népszerűsége alapján nem meglepő, hogy a cég 30 millió készülék eladását tervezi 2015-ben.
A merész tervet Jonney Shih, az Asustek elnöke jelentette be a kínai médiában. A kínai piac kulcsfontosságú a vállalat céljának eléréséhez, hiszen ott 10 millió készülék eladását tervezik. Ez csupán kis szelete a hatalmas piacnak – tavaly 389 millió okostelefont szállítottak az országba.
A vállalat februárban még csak 17 millió készülék eladásáról beszélt, ezt emelte fel 25 millióra március elején, a telefon taiwani bevezetése után.
2014 első negyedévében az Asus mindössze 10000 okostelefont adott el, de ez a szám 1,5 millióra nőtt az utolsó negyedévre. Ezt figyelembe véve a 30 milliós cél talán nem is tűnik olyan elrugaszkodottnak.
Forrás: GSMArena.com