Kapcsolódó cikkek
- A Samsung mobilok kiváltsága lehet áprilisig a Snapdragon 820 2015. december 17.
- 128 gigabájtos microSD kártyát mutatott be a Samsung 2015. december 16.
- Az UHD TV-k emberi agyra gyakorolt hatásait vizsgálták 2015. december 15.
- Díjazták a Samsung MX7 multifunkciós nyomtatóit 2015. december 11.
- Új multifunkcionális Samsung nyomtatók kkv-knak 2015. december 4.
- A Samsung és az Oracle közös mobilos fejlesztéseit mutatták be 2015. november 2.
- Már Tizen platformra is elérhető az ITT/OTT TV alkalmazás 2015. szeptember 30.
- A Samsung Electronics bemutatta a ProXpress M4030/4080 lézernyomtatóit 2015. szeptember 17.
- Kkv-knak szánt nyomtatócsaládot jelentett be a Samsung 2015. július 13.
- Új, Smart Nyomtató Diagnosztikai Rendszerrel újít a Samsung 2015. június 24.
Legfrissebb híreink
- Újabb streaming-szolgáltatás érhető el a Magyar Telekom kínálatában
- A Rakuten Viber bevezeti az üzleti fiókokat a kisvállalkozások számára a kulcsfontosságú piacokon
- Kedvezményes áron szerezhetők be a legmenőbb Sony tévék, fülhallgatók és fényképezőgépek
- Így szól Európa mobilhálózata
- Számos innovációs díjjal ismerték el az LG-t a CES 2025 bírái
Okos nyomtatókhoz szánt alkalmazások a Samsungtól
A Samsung bemutatta két új, nyomtatókhoz fejlesztett applikációját. A Dynamic Workflow és a RemoteCall névre keresztelt alkalmazásokat arra tervezték, hogy növeljék a termelékenységet és csökkentsék a végfelhasználókra, illetve a szervizekre háruló működési költségeket.
A Dynamic Workflow és a RemoteCall a Smart UX Centerhez, a Samsung Smart MultiXpress multifunkciós nyomtatóinak Android-alapú felhasználói felületéhez fejlesztett kiegészítő alkalmazások. Ezek az új applikációk egyetlen lépésben látnak el összetett dokumentumkezelési feladatokat, és képesek távolról összekötni a nyomtatókat a szervizekkel, ezáltal időt takarítva meg a felhasználóik számára.
A Dynamic Workflow alkalmazás lehetővé teszi, hogy a felhasználók munkafolyamatokat hozzanak létre, amiket testre is szabhatnak. Egyetlen folyamatba lehet tömöríteni például olyan összetett feladatokat, mint a szkennelés, az optikai karakterfelismerés és a dokumentumelosztás, amely a későbbi egyszerű elérés érdekében egyetlen érintéssel elmenthető és előhívható.
A RemoteCall egy olyan fizetős alkalmazás, amely a hiba távoli diagnosztizálása és elhárítása érdekében összeköti a nyomtatót a szervízzel. Távmenedzsment segítségével a szerviz munkatársai képesek vezérelni a Smart UX Centert, és útmutatást nyújthatnak a felhasználónak a hibaelhárítási folyamat során. Szükség esetén a probléma megoldása érdekében a szakemberek akár a PC-hez is tudnak kapcsolódni. A távoli eléréssel a kevesebb kiszállásnak köszönhetően nem csupán időt, hanem pénzt is spórolhatnak a végfelhasználók, illetve a Samsung viszonteladó partnerei is.
Az új alkalmazások főbb tulajdonságai:
Dynamic Workflow:
- Alkalmazások kombinációja: egy munkafolyamatban ötvözi több különböző alkalmazás funkcióit
- Megnövelt produktivitás: időtakarékos, gyors elérést biztosít, az egyszerű mentési lehetőség pedig növeli az iroda hatékonyságát.
RemoteCall:
- Screen control: a távoli elérés valós idejű probléma diagnosztizálást tesz lehetővé.
- On-Screen Drawing: a képernyőn való rajzolással a fontos pontok kijelölhetők, ezzel egyszerűbbé és világosabbá tehető a kommunikáció a felhasználók és a szerviz között
- Text chat: mobil chat lehetőséget kínál a szervíz munkatársaival
- Egyszerű kapcsolódás: egy 6 számjegyű kód beírásával egy lépésben lehet kapcsolódni, a kódot a szerviz center bocsátja ki
A Samsung minden hónapban új applikációkkal és widgetekkel bővíti a Smart UX Centert, amely a vállalat egyik kiemelt IoT (Internet of Things) projektje. A Smart UX Center célja, hogy a legújabb mobilpiaci fejlesztéseket az irodai munkafolyamatok szolgálatába állítsa, és tökéletesítse az irodai megoldásokat azáltal, hogy a felhasználók zökkenőmentesen tudják menedzselni feladataikat a különböző irodai eszközök között.