Kapcsolódó cikkek
- A világ első grafénnel továbbfejlesztett lítium-ionos akkumulátora a Huaweitól 2016. december 9.
- Hétfőtől előrendelhető a Huawei P9 2016. április 9.
- 3 éves, teljeskörű gyártói garanciával debütál hazánkban Huawei Mate 9 2016. december 1.
- Gyorstöltővel érkezett meg az új, kék színű Huawei P9 2016. november 11.
- A Huawei bemutatta új, Mate 9 okostelefonját 2016. november 4.
- A Huawei TalkBand B3 okoskarkötő novembertől kapható Magyarországon 2016. október 24.
- A Huawei bemutatta új, nova okostelefon sorozatát 2016. szeptember 1.
- Fényképezési tippek a Huawei P9-hez 2016. augusztus 4.
- Íme a Huawei P9 okostelefon belülről, ahogy talán még soha nem láthattad 2016. július 23.
- A Huawei fotópályázatot hirdet az Instagramon 2016. június 26.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
2016 legjobb fogyasztói elektronikai márkájává választották a Huaweit Kínában
A legjobb fogyasztói elektronikai márkának (Best Consumer Electronics Brand) választották a felhasználók véleménye alapján a Huaweit decemberben Kínában, a GfK és Európa legnagyobb független kommunikációs ügynöksége, a Serviceplan Group által alapított „Best Brands 2016” kínai márkarangsorában.
A Huawei világszerte növekvő márkaértékét jelzi, hogy a cég 2016-ban több jegyzett márkarangsorban – Interbrands, BrandZ – is jelentőset lépett előre, valamint idén alig fél év alatt több mint 9 millió darabot értékesített zászlóshajó termékéből, a P9-ből. A Huawei saját előrejelzése szerint négy év múlva már 150 milliárd dolláros árbevételt ér majd el a vállalat, amelyből 70 milliárd dollárt a fogyasztói üzletág, míg 80 milliárdot a hálózati és vállalati üzletágak adnak majd. Idén a vállalat 80 milliárd dolláros árbevételre számít.
A Best Brands 2004-es németországi indulása óta kínál elismerést a legsikeresebb és legerősebb márkáknak. A díjat Kínában először 2014-ben adták át, azonban az idei évben rendeztek először kizárólag a fogyasztók véleményét figyelembe vevő díjazást az országban. Az idei díjakat decemberben Shanghaiban hirdették ki, a legjobb fogyasztói elektronikai márka kategóriában a Huawei olyan márkákat előzött meg, mint az Apple vagy a Canon.
Glory Zhang, a Huawei fogyasztói üzletágának marketing vezetője a díjátadón elmondta: „A Huawei dinamikusan növekszik: mindössze öt év alatt a világ három legnagyobb okostelefon márkája közé kerültünk. Az Interbrand legjobb globális márkákat összesítő listájára 2014 óta minden évben felkerülünk, idén a 72. helyezést értük el. Az emberek folyton azt kérdezik, hogyan érjük el mindezt ilyen rövid idő alatt? Erre azt kell válaszolnom, hogy a Huaweinél minden területen az innováció áll a középpontban. Olyan jelentőségteljes újításokra koncentrálunk, amelyek elengedhetetlenek a fogyasztói élményhez. Ezért vagyunk képesek olyan áttörések elérésére, mint a Huawei Mate 9 teljesítményével és energiafogyasztásával vagy mint a világ leggyorsabb chipsetje, a Kirin 960 bemutatásával” – emelte ki Glory Zhang. „Nagy örömmel tölt el minket, hogy egyre többen ismerik fel az újításainkat, és egyre többen szeretik használni a termékeinket.”
A Huawei világszerte növekvő márkaértékét jelzi, hogy a vállalat idén 16 helyett lépett előre az Interbrands legjobb globális márkákat összesítő listáján, valamint egy év alatt 20 helyet javítva az 50. helyre jött fel a BrandZ Top 100 legértékesebb globális márkarangsorában. A vállalat áprilisban megjelent új zászlóshajó készülékéből, a P9-ből november közepére már több mint kilencmillió darabot értékesítettek világszerte, amely így a gyártó történetének egyik legsikeresebb modelljévé vált. A vállalat legutóbbi előrejelzése szerint az idei évben 80 milliárd dolláros árbevételre számítanak, 2020-ra pedig már 150 milliárd dolláros árbevétel elérését tervezik, amelyből 70 milliárd dollár a fogyasztói üzletágból, 80 milliárd a hálózati és vállalati üzletágakból származik majd.