Kapcsolódó cikkek
- Strandok, fürdők, hotelek, kempingek jelentkezését várja a csúcstechnológiás magyar értékmegőrző 2017. május 23.
- Az Eurosport alkalmazása minden eddiginél közelebb hozza a rajongókhoz a versenyek mezőnyét 2017. május 15.
- Váratlan hatósági ellenőrzésekre is felkészít a Baker McKenzie új mobilalkalmazása 2017. május 10.
- Már több mint százezren használják a CIB Bank mobilalkalmazását 2017. május 9.
- Fuss és fogd a pénzt az új magyar appal 2017. május 1.
- Új Q&A app egyetemistáktól 2017. április 23.
- 170 ingyenes mesével ünnepel a BOOKR Kids 2017. április 19.
- Ismerősök a térképen: a BringaMánia app megmutatja, merre tekernek a barátok 2017. április 14.
- Megnyílt az első dimenziókapu Budapesten 2017. április 12.
- A babázás nem gyerekjáték, ezért jó, ha kéznél van a segítség! 2017. április 11.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Személyre szabott digitális újdonságok a szépségápolásban és a munkahelyen
Egy hajkefe, amely olvas a fejbőrünkről és egy tapasz, amely figyelmeztet, ha túlzásba visszük a napozást. Néhány példa a világ legnagyobb szépségipari vállalatának technológiai újításai közül, melyeket a franciaországi Viva Tech világkonferencián mutatnak be. Az esemény a digitális világnak azt jelenti, amit az autóiparnak a genfi autószalon.
Idén második alkalommal vesz részt a párizsi Viva Technology konferencián a L’Oréal, ahol bemutatják a Csoport legújabb technológiai fejlesztéseit. A 3 napos találkozóra a világ minden tájáról érkeznek vállalatok, start-upok és tech őrültek a francia fővárosba, hogy bemutassák, illetve megcsodálják az év digitális újításait.
A szépségipari vállalat technológiai újításai oktatási céllal hozzák közelebb a fogyasztókhoz a szépségápolás helyes szokásait, illetve személyre szabhatóvá teszik azokat.
Az első személyre szabott alapozó
A VivaTech-en először mutatja be a Lancôme legújabb személyre szabott szolgáltatását; a Le Teint Particulier Custom Made technológiája minden nő számára elérhetővé teszi, hogy saját, egyénre szabott alapozó árnyalatot kapjon. A szolgáltatás a szépségtanácsadónál kezdődik, aki beszkenneli a fogyasztó bőrtónusát, ezután az adat beprogramozott algoritmusokon halad át, amelyek meghatározzák a bőrtónushoz passzoló tökéletes alapozó árnyalatát. A formulát ott helyben keverik ki.
Biztonságos napozás egy kis tapasszal
A La Roche-Posay évtizedek óta dolgozik bőrgyógyászokkal. A vállalat technológiai fejlesztésekkel együttműködő csapatával hozták létre a My UV Patch szenzort, amely figyelemmel kíséri az UVA- és az UVB-sugárzást, és egy mobil applikáció segítségével felhívja használói figyelmét arra, hogyan kell biztonságosabbá tenni a napozást, ezzel csökkentve a leégés és akár a bőrrák kialakulásának kockázatát. A szenzor egy ulta-vékony, rugalmas tapasz, amely fotoérzékeny festékeket tartalmaz és az applikáción keresztül figyelmezteti a felhasználót személyes jellemzői (bőrtípus, szem- és hajszín) és napozási szokásai alapján, hogy mikor érdemes újra felvinni a naptejet. A My UV Patch az első olyan hordható UV-szenzor, amelyet napokig lehet viselni, úszás és sportolás közben is. Idén a márka egyes fényvédő termékeihez csomagolva, Magyarországon is elérhető.
Fésülködj tudatosan az okos hajkefével!
A Csoport professzionális fodrászati márkája, a Kérastase létrehozta a világ első digitális technológiával felszerelt hajkeféjét. Az „okoskefe” elnyerte az év Nemzetközi CES Innovációs Díját, amely az új technológiai termékek kiemelkedő formatervezését és kivitelezését ismeri el. A Hair Coach beépített mikrofonja a fésülés hangjait figyeli, a terheléscellák a hajra és fejbőrre nehezedő erőt mérik, a különböző érzékelők pedig a fésülési szokásokat elemzik. Minden információt egy mobilalkalmazásba gyűjt a rendszer, melyeket összesítve egy hajminőségi mutatószámot kapunk, valamint személyre szabott tanácsokat és termékajánlásokat.
Mindezeken túl, a konferencia látogatói kipróbálhatják a világszerte már húszmillió alkalommal letöltött Makeup Genius virtuális smink applikáció legújabb felturbózott verzióját is, és virtuálisan tesztelhetnek körömlakkokat a Nail Genius segítségével. Végül új frizurákat, hajszíneket és hajformákat próbálhatnak ki virtuálisan a Style My Hair appjával.
A technológia nem csak a szépség terén hódít, hanem a munkavállalói élményt is növelheti. A HR Disrupt Café startup sarokban a L’Oréal és három startup partnere innovatív módszereket mutatnak be: a Never Eat Alone egy ebédszervező alkalmazáson keresztül arra buzdítja a különböző részlegeken dolgozó munkavállalókat, hogy aktívan építsék kapcsolataikat. Az OSCARh azon dolgozik a L’Oréallal, hogy innovatív karrier utakat építsen, ezért lehetővé teszi az alkalmazottaknak, hogy 3 hónapra belemerüljenek egy innovatív startup vagy KKV munkájába, a Monkey Tie pedig egy Career Profiler alkalmazást fejleszt a Csoport számára, amely a vállalaton belüli mobilitást ösztönzi.