A TCL Arany EcoVadis Díjat kapott kiváló CSR tevékenységéért

Kütyü Magazin - 2017. szeptember 26.

A TCL Communication elnyerte a legmagasabb “Arany” minősítést, mellyel a vállalati társadalmi felelősségvállalási (CSR) programját minősítette a díj adományozója, az EcoVadis.

A TCL Communication eszerint a legmagasabb szintre emelte társadalmi felelősségvállalási programját, beleértve a környezetvédelmet, a munkaerőpolitikát, a tisztességes üzleti magatartást és a fenntartható beszerzést.

A minősítés garancia az ügyfelek részére, hogy a TCL Communication az üzleti etika és a CSR legjobb gyakorlata szerint működik, és referenciaértéket kínál a más beszállítókkal történő könnyű összehasonlíthatósághoz.

Az EcoVadis működteti az első olyan együttműködési platformot, amely a globális ellátási láncok számára a fenntarthatóság értékelését és monitorozását szolgálja. A vállalat megbízható CSR minősítéseket és eredménymutatókat kínál nem kevesebb, mint 150 különböző kategóriába tartozó vállalat számára, amelyek 21 CSR mutatót és 110 országot ölelnek fel.

A világon több mint 30 000 vállalat támaszkodik a platformra, beleértve a TCL Communication ügyfeleit is, akik az EcoVadis minősítéseket használják a beszállítóik felmérésére. A TCL Communication 2010 óta az EcoVadis módszertan szerint került értékelésre, és a teljesítménye évről évre javul. Az „Ezüst” minősítést 2016-ban szerezte meg.

"A TCL Communication folyamatosan jelentős mennyiségű pénzt és energiát fektetett az emberek és a környezet védelmébe, miközben nemzetközi üzleti tevékenységét bővítette, így értéket teremtve az ügyfelek, a munkavállalók, az érdekelt felek és a társadalom egésze számára. Az EcoVadis platform számunkra is elősegíti az átláthatóságot és bizalmat a kereskedelmi partnerek között, így még jobban értékeljük a minősítést és a díjat" - mondta Eric Vallet, a TCL Communication ügyvezető igazgatója.

A TCL Communication egy a világ tíz legnagyobb mobiltelefon-vállalata közül és a legnagyobb nemzetközi mobiltelefon-értékesítő vállalat, évi 68,8 millió telefonnal és egyéb kapcsolódó termékekkel, amelyeket világszerte több mint 160 országban és régióban értékesítenek. 1999-es alapítása óta a kínai telefongyártó a globális termékfejlesztési és szolgáltatási innováció központjává nőtte ki magát. Jelenleg világszerte forgalmazza mobileszközeit, beleértve az okostelefonokat, tableteket és hordozható eszközöket, alkalmazásokat és internetes szolgáltatásokat, amelyek különböző piaci szegmenseket szolgálnak ki. Három legfontosabb márkája a TCL, az Alcatel és a BlackBerry.

Vissza