Kapcsolódó cikkek
- Hatalmas növekedés a Vodafone karácsonyi adatforgalmában 2016. december 27.
- Új trójai fertőzi az androidos mobilokat 2013. szeptember 13.
- A HTC bejelentette a HTC U11 life és U11+ okostelefonokat 2017. november 2.
- Kétszeres olimpiai bajnokkal erősített a Sony Mobile 2017. október 29.
- Előrendelhető az iPhone X a Telenornál 2017. október 28.
- Megérkezett Magyarországra a Huawei Mate 10 Pro 2017. október 28.
- Négy kamerával jön Magyarországra a Huawei Mate 10 Lite 2017. október 28.
- Az iPhone X november 3. péntektől elérhető a Magyar Telekom kínálatában 2017. október 27.
- Minden korábbinál magasabb ünnepi adatforgalom a Vodafone ügyfeleknél 2017. január 3.
- A Vodafone felrázza a feltöltőkártyás piacot: 19 Ft-os perc és SMS díj feltöltőkártyával 2016. október 3.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Együttműködik az Utazómajom és a CitySIM
A legnépszerűbb magyar utazási oldal és a nemzetközi mobilkommunikációs cég egyedi megállapodást írt alá az ősz folyamán. Eszerint az Utazómajom követői számára elérhető az Utazómajom - CitySIM co-branded SIM kártya, amely segítségével az utasok a világ 197 országában telefonálhatnak, sms-ezhetnek és internetezhetnek roaming díjak nélkül.
Ez az első ilyen típusú co-branded megállapodása a CitySIMnek Magyarországon. A cég több, mint 5 éve dolgozik együtt magyar utazási irodákkal, üzleti utazókat elérő cégekkel, sportversenyek szervezőivel, de most először adnak ki közös brand alatt terméket.
Mindkét cég egyedülálló a maga területén az országban, így a közös együttműködést is nagyon pozitívan látják mindkét oldalról. „Örülünk, hogy egy új és egyedi termékkel tehetjük gazdagabbá a kínálatunkat, amely valós megoldást nyújt az utazók problémáira. Mára már bárki számára megadatott az utazás lehetősége, és szeretjük megmutatni barátainknak, ismerőseinknek, hogy merre járunk. A Facebook és Instagram ugyanúgy része az üzleti és magán életünknek, mint a levelezés, a Viber vagy a térképhasználat. Számtalan applikációt használunk, és szeretjük, ha erről külföldön sem kell lemondanunk, ugyanakkor nem kell egy vagyont fizetni a drága roaming-ért. Ezért remek megoldás ez a kártya.” – mondta Tóth Ákos, az Utazómajom alapítója és vezetője.
Míg az Európai Unióban már konszolidálódtak a roaming díjak a legtöbbek számára, az EU-n kívül továbbra is horror drága a telefonálás, vagy ami talán még fontosabb, az adatforgalom. Nem is kell messzire menni, nyáron az egyre népszerűbb montenegrói vagy albán tengerparton nyaralók, vagy a szomszédos Ukrajnába és Szerbiába utazók is meglepődhettek számláikon. Izrael, Törökország, Távol-Kelet, Dubaj, Oroszország, USA és Kanada ma is a legnépszerűbb úticélok közt szerepel, ahol pedig még ennél is drágább a mobiltelefon használata. A CitySIM évek óta a Budapest-Bamako Rally és az Asia Race hivatalos mobilkommunikációs partnere, így a turisták szempontjából kevésbé népszerű országokban és térségekben is remekül helyt áll a szolgáltatás.
A CitySIM számtalan előnyökkel jár, épp ahogy egy üzleti utazó vagy egy szabadidős turista elvárja. A rugalmas és kötöttségek nélküli SIM kártya 85-95%-os megtakarítást ígér a roaming díjainkon, ami mind egy vállalkozásnak, mind egy magánembernek elég kecsegtető.
A CitySIM képviselője, Veres Gabriella így kommentálta az együttműködést: „Nagyon vártuk, hogy elinduljon az együttműködés az Utazómajommal, ez minden szempontból izgalmas. Az Utazómajom egy új megközelítése az utazásnak, és ez a friss, új gondolkodás nagyon szimpatikus számunkra. Nem véletlen, hogy ilyen dinamikusan nő a követők száma, szenzációs, amit Ákos csinál, sok embernek mutat új perspektívákat az utazásban, és örülünk, hogy ennek mi is részesei lehetünk.”
Az Utazómajom és a CitySIM hosszú távú együttműködésben gondolkodik, és folyamatos fejlesztéseket terveznek a közös terméken.