Kapcsolódó cikkek
- Elindult a Vannet „Nincsnet” kampánya 2017. december 3.
- Mobil gyorsasági verseny a Google és a Facebook között 2017. június 14.
- Mi az a szex? Ha lefeküdtünk, akkor járunk? 2017. február 2.
- Díjmentesen készíti el kisvállalkozások weboldalát a Telekom 2016. július 20.
- Kolivri: elindult az első magyar Virtuális Valóság (VR) videó és fotómegosztó oldal 2016. június 27.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Gasztrovlogot indított a Flatozz.hu ételrendelő portál
A Falatozz.hu ételrendelő portál a Sparrow Marketing kreatív koncepciója alapján elindította a „Falatok nyomában” kampányt, amelynek célja felkutatni és bemutatni Magyarország gasztronómiai különlegességeit, és a helyi specialitásokat.
A kampány célja, hogy létrehozza az ország legnagyobb ételközösségét, amit év végéig tíz város felkutatásával tesznek lehetővé. Magyarország legkedveltebb ételeit és a legkeresettebb házhoz szállító éttermeket a Falat Nagykövet kutatja fel, aki videókon és fotós bejegyzéseken keresztül mutatja be azokat. A kampány 10 hetes időtartartama alatt a Falatok nyomában csapata folyamatosan toborozni fogja a városok lakóit, azokat a Falat Kalandorokat, akik elmondják tapasztalataikat a helyi éttermekről, a legjobbakat pedig kipróbálják és dokumentálják a résztvevők. A gasztrovlog célja, hogy hitelesen és első kézből mutassa be a helyi kiválóságokat, ezáltal nem csak az ott élőknek, hanem a településre látogatóknak is reális képet nyújt az éttermekről és az ételekről.
Az országos kampány a finom falatok mellett a résztvevő városokat is népszerűsíti, mivel a Falat Nagykövet videóiban amellett, hogy kipróbálja az ételeket, élménybeszámolót készít és az adott települést is bemutatja. A Falatozz.hu statisztikáiból leszűrhető adatok alapján a legkedveltebb ételeket a város jellegzetes pontjaihoz rendeli, amit a saját csatornáin illusztrál.
A tízhetes kampány alatt a Falat Nagykövettel találkozhatunk Győrben, Miskolcon, Debrecenben, Kecskeméten, Nyíregyházán, Pécsett, Szegeden, Székesfehérváron, Zalaegerszegen és Budapesten. A koncepció célja, hogy az év végére a közönség szavazatai alapján összeálljon egy Falat Kalauz, ami jelentősen fogja segíteni a városokba érkezőket, hogy milyen éttermeket és ételeket érdemes kipróbálniuk.
A Falatok nyomában első állomása Tatabánya volt, ahol a Falat Kalandor ellátogatott a VegasBurgerbe és a Don Giovanni étterembe is, amiről a beszámolók megtekinthetők a Falatozz.hu ételrendelés YouTube csatornáján. Ezen kívül a Falatozz.hu Instagram és Facebook oldalán is követhető a nagy kajakaland.
„Nagyon örülünk, hogy a Sparrow Marketinggel együtt létrejött ez a kreatív koncepció, hiszen számunkra az a legfontosabb, hogy megismerjük fogyasztóink véleményét. Úgy gondolom a partnereinknek is meghatározó a Falat Kaland, mivel így ők is rengeteg visszajelzést kaphatnak, ami remek lehetőséget ad az éttermük és ételeik fejlesztésére” – mondta el Veres Dániel, a Falatozz.hu cégvezetője.