A FlixBus is bevezette a Google Pay rendszerét

Kütyü Magazin - 2018. július 20.

A FlixBus az első európai távolsági buszszolgáltató, ami bevezette a Google Pay fizetési rendszerét Android alkalmazásában. A felhasználók digitális pénztárcájukkal gyorsabban és magabiztosabban vásárolhatnak jegyeket.

A Google Pay egy e-kereskedelmi fizetési rendszer és digitális pénztárca, ami lehetővé teszi, hogy a felhasználók egyszerűen, gyorsan és biztonságosan fizessenek alkalmazásokon belül és weboldalakon. A FlixBus ügyfelei a fizetés során egy Google Pay ikont látnak majd a lehetőségek között, így mostantól a fizetési adatok Google fiókban történő mentése után néhány kattintás is elég lesz a jegyvásárláshoz. 

Digitális megoldások a kiváló felhasználói élmény érdekében

A felhasználóbarát digitális megoldások biztosítása a FlixBus üzleti modelljének szerves részét képezi az öt évvel ezelőtti alapítás óta. Az olyan vezető technológiai cégekkel való együttműködés mellett, mint a Google, a FlixBus anyacége közel 200 programozót is foglalkoztat saját csapatában, akik folyamatosan fejlesztik a cég technológiai ajánlatát. 2018 áprilisában a FlixBus lett az első távolsági buszszolgáltató, amit a Google Asszisztens integrált. A Google Pay szolgáltatásával a FlixBus alkalmazásban még egyszerűbb lesz a jegyvásárlás.

„Örülünk, hogy az alkalmazáshoz adott innovatív digitális funkciókkal a lehető legjobb utazási élményt biztosíthatjuk a felhasználóinknak.” – tette hozzá Daniel Krauss, a FlixBus társalapítója és informatikai ügyvezető igazgatója. „A Google Pay-jel ügyfeleink a FlixBus alkalmazásán belül a leggyorsabb és legolcsóbb csatlakozásokat foglalhatják le. Az utasok adatait kétfaktoros hitelesítés védi a fizetés előtt.”

A funkció jelenleg az USA-ban, az Egyesült Királyságban, Belgiumban, Csehországban, Szlovákiában, Németországban, Lengyelországban és Spanyolországban érhető el. 

Vissza