Kapcsolódó cikkek
- 1000 Mbit/s internetelérést akar a DIGI 2018. április 19.
- Megédesíti a karácsonyt a Telekom 2017. december 8.
- Az LG és a SES megmutatja a 4K High Frame Rate technológia erejét 2017. május 24.
- Újabb 100 ezer háztartásban, már az Invitelnél is látható lesz a Sláger TV 2016. december 6.
- Kódolatlan hetek a VIASAT3 csatornán! 2016. november 11.
- Megszülettek a megállapodások a programdíjakról a UPC Magyarország, az RTL Klub és a TV2 között 2016. szeptember 5.
- Sportos ősz: Eurosport 2 a Telekomosoknak 2016. augusztus 26.
- Rekordméretű igény mutatkozik a SES műholdjainak kapacitására az olimpia alatt 2016. augusztus 19.
- Premier League meccsek a UPC kínálatában 2016. augusztus 13.
- Két hét korlátlan moziélmény! 2016. augusztus 7.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Piacvezető a DIGI Csoport
2018 júniusától a DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft. az Invitel Távközlési Zrt. megvásárlásával új struktúrában folytatja tovább tevékenységét. A felvásárlás átrendezte az erőviszonyokat a hazai távközlési piacon. A DIGI Csoport átvette az első helyet a hazai műsorterjesztési szegmensben, az internet- és hangszolgáltatások területén pedig a második legnagyobb szolgáltatóvá vált.
Az Invitel megvásárlásával a DIGI Csoport újabb komoly piaci pozícióra tett szert Magyarországon, szolgáltatási területe és ügyfélköre is számottevően bővült. A társaság 30,4 %-os részesedésével jelenleg első helyen áll a magyarországi teljes televízió piacon, a vezetékes szélessávú internet- és telefonszolgáltatások területén pedig 24,8, illetve 22,7 %-os részesedésével a második helyre lépett a szolgáltatók közötti versenyben.
Folyamatos fejlesztések az ügyfelek minőségi kiszolgálásáért
A DIGI Csoport már több mint 1,2 millió ügyfelet szolgál ki Magyarországon. A társaság kiemelt célja, hogy minél előbb egységesítse szolgáltatás portfolióját, ennek érdekében már június elejétől elindították az informatikai- és kommunikációs platformok összehangolását. A DIGI jelentős erőforrásokat fordít arra, hogy kedvező ár-érték arányú szolgáltatásait a lakosság lehető legnagyobb részének elérhetővé tegye.
Hálózatépítés és modernizáció
A DIGI Csoport elkötelezett az ügyfelek magasszintű kiszolgálása iránt, és arra törekszik, hogy folyamatosan növelje a szolgáltatási területén található, nagy sávszélességű technológiával lefedett háztartások számát. A gyors, stabil internet- és a minőségi televíziószolgáltatások nyújtásának elengedhetetlen feltétele a modern, jövőálló hálózat kiépítése. A DIGI Csoport ezért – folytatva eddigi stratégiáját – a jövőben is nagy hangsúlyt fektet a hálózatfejlesztéseire.