Kapcsolódó cikkek
- Hetente szelfizik a magyar 2018. szeptember 5.
- Négy kamerával jön Magyarországra a Huawei Mate 20 lite 2018. augusztus 31.
- A Huawei P20 Pro lett az idei év legjobb okostelefonja 2018. augusztus 15.
- Már nem divat a feloldóminta és a jelszó az okostelefonokon 2018. augusztus 15.
- Az új csúcskategóriás P20 „alkonyat lila” színben érkezik 2018. augusztus 1.
- A grafikai élményt járatja csúcsra a Huawei frissítése 2018. július 18.
- A legjobb okostelefon kategória nyertese lett a P20 Pro 2018. június 21.
- Felzárkózik az élmezőnyhöz a Huawei új Y sorozata 2018. május 24.
- Hódít a magyar felhasználók között a P20 széria 2018. május 13.
- Hosszú Katinka visszatér 2018. május 7.
Legfrissebb híreink
- Nagy felbontás, gyors sebesség és MI-alapú képfelismerés
- A Sony bejelenti az első G Master F2-es rekesznyílású standard zoomobjektívet
- T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
- Idén az üvegfalak áttöréséről szól a telekom ünnepi kampánya
- A Samsung különleges megoldásait díjazták
Tízmillió P20 Pro és P20 készüléket adott el a Huawei
A Huawei tízmillió P20 és P20 Pro készüléket értékesített világszerte a két termék piaci bevezetését követő első öt hónapban — adta hírül a vállalat Fogyasztói Üzletága.
A Huawei legújabb zászlóshajó-készülékei különösen jól teljesítettek a kínai és nyugat-európai piacokon, ahol elődeikhez képest átlagosan másfélszeres eladási számot produkáltak. A P20 széria népszerűsége hazánkban is kiemelkedő: a Huawei idén márciusban bemutatott okostelelefon-sorozata a magyarországi piacon is jelentősen felülmúlta a vállalat korábbi csúcskészülékeinek eladási számait.
Öt hónap alatt tízmilliós eladási számot produkált a Huawei P20 és P20 Pro, felülmúlva ezzel a korábbi sikerszériák teljesítményeit. A Huawei idén március végén bemutatott zászlóshajó-készülékei a kínai és nyugat-európai piacokon, valamint Magyarországon is taroltak: utóbbi esetében a csúcskategóriás P20 Pro eladási számai augusztus végéig 141 százalékkal bizonyultak jobbnak a Huawei Mate 10 Pro-hoz képest, míg a P20 széria készülékeiből 169 százalékkal többet értékesített a vállalat, mint a P10 szériából.
Kevin Ho, a Huawei Fogyasztói Üzletág Handset Business elnöke a mérföldkőnek számító eredménnyel kapcsolatban így fogalmazott: „Zászlóshajó készülékeink fogadtatása rendkívül megtisztelő számunkra. A tízmilliós küszöb átlépésével ismét magasra tettük a lécet, azonban fogyasztóink visszajelzései ösztönzően hatnak ránk és inspirálnak bennünket abban, hogy minél korszerűbb innovációkat készítsünk a világ számára”. A Huawei készülékek népszerűségének növekedését jól mutatja, hogy a vállalat első igazi sikerszériájának, a 2016-ban bemutatott P9-nek, még 9 hónapra volt szüksége a 10 milliós értékesítési álomküszöb eléréséhez.
A P20 széria nemcsak a fogyasztók körében népszerű, bemutatását követően sorra kapta a felhasználói és szakmai elismeréseket, a sorozat elsőszámú tagja, a P20 Pro augusztusban elnyerte az Európai Kép- és Hang Szövetség (EISA - European Image and Sound Association) legjobb okostelefonnak járó díját („EISA Best Smartphone 2018-2019”). A készülékek fogadtatását látva a vállalat az IFA 2018 kiállításon újabb színekben mutatta be a P20 szériát, ezzel új trendet indítva az okostelefonok dizájnjában is.